کد خبر : 1617154 | 22 خرداد 1398 ساعت 09:14 | 797 بازدید | 0 دیدگاه

مهلت یک هفته‌ای به تیم‌های لیگ برتری هندبال

علیرضا پاکدل گفت: افرادی هستند که نه‌ تنها با ما بلکه با فدراسیون‌های قبلی نیز مشکل داشتند.

مهلت یک هفته‌ای به تیم‌های لیگ برتری هندبال

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، رئیس فدراسیون هندبال، در پاسخ به پرسشی که امکان دارد از سرمربی خارجی در تیم ملی بزرگسالان استفاده شود؟ اظهار کرد: فعلاً که آقای حبیبی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و قصد استفاده از مربی خارجی را در حال حاضر نداریم.



وی در خصوص اینکه اگر تیم ملی به المپیک راه یابد آیا با مربی ایرانی ادامه می‌دهیم؟ گفت: دعا کنید ما به المپیک صعود کنیم و آن موقع حضور مربی خارجی را بررسی می‌کنیم.



پاکدل در خصوص تعداد تیم‌های لیگ برتری بیان کرد: روز گذشته آخرین مهلت واریز مبلغ ورودی لیگ برتر بود که یک هفته دیگر نیز این مهلت را تمدید می‌کنیم و در پایان اگر تیمی ورودی را واریز نکرد از لیگ کنار می‌رود.



رئیس فدراسیون هندبال در خصوص اختلافات در بین اهالی این رشته اظهار کرد: اختلافات خاصی که نیست و در هر رشته این مسائل طبیعی است ولی اگر چنین مواردی منجر به پویایی شود خوب است اما اگر بحث مغرضانه باشد فایده‌ای ندارد.



وی ادامه داد: جو خوبی الان در هندبال کشور حاکم است اما افرادی هستند که نه‌تنها با ما بلکه با فدراسیون‌های قبلی نیز مشکل داشتند ولی مجموعه ما به این حواشی توجه ندارد و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد که امیدواریم بتوانیم قدم‌های خوبی برداریم.


 

دیدگاه‌ها