کد خبر : 1617002 | 21 خرداد 1398 ساعت 14:30 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان؛ یا پوگبا یا هیچکس

حمله همه جانبه رئال به منچستر برای پوگبا (عکس)

اگر تصور کرده اید که با جذب هازارد، یوویچ و فرلاند مندی، کار رئال در نقل و انتقالات تمام شده، سخت در اشتباهید. رئال از حالا به دنبال پوگبا، دومین گزینه کهکشانی خود خواهد بود.

حمله همه جانبه رئال به منچستر برای پوگبا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال کار جذب ادن هازارد و لوکا یوویچ را هفته گذشته به اتمام رساند و جذب فرلاند مندی نیز مراحل نهایی خود را طی می کند. فردا و پس از انجام تست های پزشکی تکمیلی، مدافع چپ لیون هم به رئال خواهد پیوست تا از این پس، تمرکز رئال مادرید روی جذب هافبک فرانسوی منچستریونایتد یعنی پل پوگبا باشد؛ بازیکنی که زیدان او را مهره کلیدی خط میانی خود برای فصل بعد می داند و برای پیشبرد پروژه جدیدش، به او نیاز مبرم دارد.

 

 

1412258

 

 

پس از هفته ها چانه زنی، زیدان بالاخره توانست مدیران رئال را به جذب پوگبا متقاعد کند. سران باشگاه روی جذب کریستین اریکسن، ستاره تاتنهام اصرار داشتند ولی زیدان به کسی جز پوگبا فکر نمی کرد و در نهایت توانست حرف خود را به کرسی بنشاند. 

سران باشگاه در ابتدا سعی داشتند زیدان را متقاعد کنند که به دلیل گران بودن پوگبا و دشوار بودن مذاکرات با یونایتد، قید او را بزند. مرد فرانسوی البته به خوبی می داند که به خدمت گرفتن پوگبا کار ساده ای نخواهد بود و اینکه یونایتد برای فروش او به کمتر از 150 میلیون یورو راضی نیست. رقمی که رئال قصد دارد آن را به هر صورتی کاهش دهد تا خواسته زیزو برآورده شود.

زیدان همواره تاکید داشت که نه اریکسن را می خواهد و نه فان دی بیک، ستاره آژاکس را. او حالا منتظر است تا رئال با تمام قوا برای جذب پوگبا اقدام کند.

 

 

1410648

 

 

برای اینکه این عملیات به نظر غیرممکن به خوبی پیش برود، زیدان و سران باشگاه روی خود پوگبا حساب ویژه ای باز کرده اند. در درجه اول، بازیکن باید از دستمزد فعلی خود بکاهد. او بالاتر از 20 میلیون یورو از یونایتد دریافتی دارد ولی در رئال حاضر به پرداخت چنین رقمی به او نیستند. پوگبا که همواره از علاقه اش برای کار زیر نظر زیدان صحبت کرده، مشکلی برای کاهش دستمزد خود ندارد و در عوض رئال به وی قراردادی شش ساله پیشنهاد خواهد داد.

پوگبا پس از پشت سر گذاشتن یک فصل دشوار در یونایتد و در حالی که شیاطین سرخ نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند، علاقه ای به ادامه کار در این باشگاه ندارد. پوگبا دورنمای روشنی در یونایتد نمی بیند؛ باشگاهی که حتی احتمال فروش آن به یک سرمایه دار جدید هم دور از ذهن نیست.

همه اینها باعث نگرانی پوگبا شده و او به این باور رسیده است که دوران حضورش در یونایتد تمام شده است. زیدان او را به عنوان یکی از رهبران پروژه جدید خود در رئال، کنار خود می خواهد و چه باشگاهی بهتر از رئال برای ستاره فرانسوی.

 

 

1403113

 

 

زیدان برای متقاعد کردن سران باشگاه به خرید پوگبا، از توانایی های بالای فوتبالی او صحبت کرده است. از قدرت رهبری، رقابت طلبی بالا و جو خوبی که در رختکن ایجاد می کند. پوگبا همچنین اسپانیایی را به سبب اینکه همسرش بولیویایی است، عالی صحبت می کند و مشکل زبان نیز نخواهد داشت که یک فاکتور کلیدی محسوب می شود.

زیدان چندی پیش در یکی از نشست های خبری خود در تمجید از پوگبا گفته بود که او کمربند میانی تیم هایش را محکم تر می کند و یک بازیکن فعال و پرتحرک بین خطوط است. علاوه بر همه اینها، قدرت گلزنی بالایی نیز دارد و می توان روی متوسط 12 گل در هر فصل از جانب او حساب باز کرد.

برای به نتیجه رساندن عملیات جذب پوگبا، مینو رایولا، مدیر برنامه های این بازیکن هم نقش غیر قابل انکاری دارد .مردی که اخیرا روابطش با رئال نیز حسنه شده و به نظر نمی آید از سوی او مشکلی در راه این انتقال وجود داشته باشد.

رئال حالا رسما پروژه جذب پوگبا را شروع کرده و با همه قوا به منچستر حمله خواهد کرد. سران باشگاه با علم به اینکه زیدان فقط و فقط پوگبا را می خواهد،  قصد دارند به یکی از اصلی ترین وعده هایی که برای بازگرداندن او داده بودند، عمل کنند. هدیه آنها برای زیزو، ستاره سیه چرده ای است که قلب مرد فرانسوی را برای سالها ربوده است.

 

دیدگاه‌ها