کد خبر : 1616854 | 20 خرداد 1398 ساعت 18:34 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت پیچیده برای ترابی و پرسپولیس

مهدی ترابی هافبک خوش تکنیک تیم پرسپولیس با پیشنهاداتی از خارج کشور روبرو شده و احتمال دارد از پرسپولیس جدا شود.

وضعیت پیچیده برای ترابی و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، کسب دو گانه در اولین فصل حضور در پرسپولیس اتفاقی بود که برای مهدی ترابی و دیگر خریدهای پرسپولیس رخ داد و سبب شد آن ها شروع خوبی در تیم سرخپوش پایتخت داشته باشند. اما از بین ۷ خرید پرسپولیس در زمستان، ترابی عملکرد بهتری داشت و توانست با نمایش های ویژه، جای خود در ترکیب را پیدا کند و در بین هواداران نیز محبوب شود.

 

او در حالی به پرسپولیس پیوست که گفته شد قرارداد دو و نیم ساله با سرخ ها بسته است و به همین خاطر هواداران پرسپولیس خیالشان حداقل از حضور این بازیکن تا پایان لیگ بیستم راحت بود اما حالا به نظر می‌رسد اتفاقات دیگری در حال رقم خوردن هستند.

 

ترابی که یکی از بهترین بازیکن جوان فوتبال ایران محسوب می‌شود، با پیشنهاداتی جدی از فوتبال اروپا و آسیا روبرو شده است. شنیده ها حاکی از آن است که یکی از تیم های لیگ اردیویسه هلند خواهان مهدی ترابی شده و پیشنهاداتی از لیگ ستارگان قطر نیز برای او وجود دارد. یکی از تیم های لیگ هلند که باتوجه به درخشش جهانبخش، نگاه مثبتی به بازیکنان ایرانی دارد، امیدوار است بتواند مهدی ترابی را جذب کرده و او را به بازیکنی در قواره فوتبال اروپا تبدیل کند اما این تمام ماجرا نیست و در تهران نیز پرسپولیسی ها به هیچ وجه نمی‌خواهند ستاره شماره ۹ خود را از دست بدهند.

 

 

در قرارداد این بازیکن بندی گنجانده شده که بتواند در صورت وجود پیشنهاد خارجی از پرسپولیس جدا شود و به همین خاطر سرخ ها برای حفظ این بازیکن باید دوباره با او وارد مذاکره شوند. ترابی که علاقه زیادی به تداوم حضور در پرسپولیس دارد، با مشکلات مختلفی مواجه است و به این دلیل، ماندنش در پرسپولیس به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و به نوعی سرخ ها باید موانع پیش رو در ادامه حضور این بازیکن را حل و فصل کنند.

یکی از موضوعاتی که می‌تواند ترابی را در پرسپولیس نگه دارد، بازگشت برانکو ایوانکوویچ است چرا که این وینگر ملی پوش به خوبی می‌داند زیر نظر برانکو هم پرسپولیس نظم ویژه ای خواهد داشت و هم خودش می‌تواند به پیشرفت ادامه دهد.

 

در نهایت باید دید تکلیف معادله پیچیده مهدی ترابی و پرسپولیس چه خواهد شد. بازیکنی که باتوجه به پیوستن ستاره های لیگ به چند تیم مختلف، مهره ارزشمندی برای پرسپولیس محسوب می‌شود و مدیران پرسپولیس باید به هر شکل او را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها