کد خبر : 1616821 | 20 خرداد 1398 ساعت 16:00 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

هفت روز برزخی برای هواداران سرخ

نامه فسخ برانکو یا پرداخت مطالبات (گزارش)

سرمربی پرسپولیس پیش از ترک ایران آخرین صحبت خود با مدیران تیم را در خصوص آینده‌اش در این تیم اعلام کرد؛ پرداخت پول تا 15 روز آینده برای همکاری یا پایان کار در تهران!

نامه فسخ برانکو یا پرداخت مطالبات (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ از زمان حضورش در پرسپولیس این باشگاه را به موفقیت‌های بزرگی رسانده تا اکنون موضوع مربوط به احتمال پایان همکاری‌اش با این باشگاه به موضوعی مورد بحث و دلهره آور برای هواداران سرخ تبدیل شود. آنها طی روزهای اخیر و با گسترش اخبار مربوط به این موضوع واکنش تندی نسبت به آن در برابر مدیران ورزش و همچنین باشگاه نشان دادند.


سرمربی سرخپوشان که روزهای پایانی فصل در نهایت موفق به دریافت 500 هزار یورو از مطالبات گذشته خود شده بود، همچنان نزدیک به 700 اندی دیگر از باشگاه مطالبه دارد که با دستیارانش این رقم به یک میلیون یورو می‌رسد. در کنار این مبلغ مربوط به قرارداد او، پاداش‌های مربوط به حضور در فینال آسیا، قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، پیروزی در دربی، دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نیز این مطالبه را به 1 میلیون یورو می‌رساند. این مبلغ در کنار مطالبات ایگور پانادیچ، زلاتکو ایوانکوویچ و مارکو مطالبات کادرفنی کروات پرسپولیس را به یک میلیون و 200 هزار یورو می‌رساند تا باشگاه در تکاپو برای تامین آن باشد.


ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس از مثبت بودن شرایط مذاکرات این باشگاه برای تامین منابع مالی مورد نظر برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ تا روز شنبه خبر داده است. قرار است یک میلیون یورو تا روز شنبه به باشگاه تزریق شود تا آنها اقدام به پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ کنند و در ادامه مذاکرات برای برآورده کردن خواسته کادرفنی او را نیز در دستور قرار دهند.


با این حال علیرغم صحبت‌هایی که درباره ترس باشگاه در خصوص پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و عدم تمایل او برای بازگشت به ایران می‌شود، سرمربی کروات به هیچ عنوان قصد چشم پوشی از قرارداد یکساله باقی مانده خود را ندارد. در صورتی که مطالبات او پرداخت شود، قرارداد دوساله او که یک فصل دیگر از آن باقی مانده فعال خواهد شد. این صحبت که البته باشگاه نمی‌خواهد ریسک پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ را داشته باشد و در صورت عدم بازگشت او دچار مشکل شود هم کاملا عجیب است، چرا که در صورتی که باشگاه اقدام به پرداخت مطالبات او نیز نکند، با ارسال نامه پنجم که فسخ قرارداد او نیز محسوب می‌شود، اقدامات قانونی برای دریافت مطالبات از سوی فیفا پیگیری خواهد شد و می‌تواند برای باشگاه دردسرساز شود. پس در هر دو صورت باشگاه باید مطالبات سرمربی موفق چند فصل اخیر خود را در دستور کار اولیه قرار دهد.


اکنون باید دید باشگاه همانطور که وعده داده بود روز شنبه موفق به تامین منابع مالی برای پرداخت به برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش خواهد شد یا وکیل این مربی روز دوشنبه نامه پنجم که مربوط به فسخ قرارداد نهایی با باشگاه است را دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها