کد خبر : 1616778 | 20 خرداد 1398 ساعت 13:00 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی کاراگر:

مسی ششمین توپ طلای خود را خواهد گرفت

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول می‌گوید لیونل مسی امسال ششمین توپ طلای خود را بدست خواهد آورد و ویرژیل فن‌دایک و کریستیانو رونالدو شانسی برای رقابت با او نخواهند داشت.

مسی ششمین توپ طلای خود را خواهد گرفت

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول می‌گوید تا پیش از برگزاری فینال لیگ ملتهای یوفا که دیشب بین پرتغال و هلند برگزار شد و با پیروزی 1-0 پرتغالی‌ها به پایان رسید شانس زیادی برای ستاره هلندی لیورپول، ویرژیل فن‌دایک قائل بوده تا امسال فاتح توپ طلا شود ولی شکست هلند باعث شده شانس فن‌دایک کاهش یابد و لیونل مسی شانس اول فتح توپ طلای امسال باشد.

 

کاراگر می‌گوید با وجود قهرمانی پرتغال در لیگ ملتهای یوفا کریستیانو رونالدو هم امسال شانس کمتری از لیونل مسی برای بدست آوردن توپ طلا دارد.

 

1408231

 

کاراگر در این باره گفت:" بعد از بازی دیشب یعنی فینال لیگ ملتهای یوفا شانس مسی در شرط‌بندی‌ها بیشتر شده. راستش را بخواهید من هم معتقدم توپ طلا به مسی خواهد رسید. فن‌دایک عملا شانسی ندارد چون خیلی کم پیش آمده که چنین جایزه مهمی به یک دفاع وسط برسد".

 

اسطوره لیورپول در ادامه گفت:" اگر اشتباه نکنم فقط کاناوارو بود که بعد از قهرمانی با ایتالیا در جام جهانی 2006 توپ طلا را بدست آورد".

 

کاراگر در ادامه گفت:" فن‌دایک امسال فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته ولی واقعیت این است که از شواهد و قرائن اینطور برمی‌آید که لیونل مسی امسال صاحب ششمین توپ طلای خود خواهد شد و رونالدو و فن‌دایک نمی‌توانند با او رقابت کنند".

 

دیدگاه‌ها