کد خبر : 1616700 | 20 خرداد 1398 ساعت 01:05 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پسران سانتوس همچنان بهترین تیم اروپا هستند

پرتغال 1-0 هلند: یک قهرمانی دیگر برای رونالدو و سلسائو

پرتغال با پیروزی 1-0 مقابل هلند، قهرمان اولین دوره رقابت های لیگ ملت های اروپا شد.

پرتغال 1-0 هلند: یک قهرمانی دیگر برای رونالدو و سلسائو

به گزارش "ورزش سه"، پرتغالی ها سه سال بعد از قهرمانی در یورو 2016، این بار با تک گل گونسالو گدس توانستند در فینال لیگ ملت های اروپا، هلند را از پیش رو بردارند و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

هلند بازی را بهتر آغاز کرد اما این پرتغال بود که در دقیقه 4، صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد ولی داور سرنگون شدن سیلوا در محوطه جریمه هلند را خطا تشخیص نداد.

برتری نارنجی ها در مالکیت توپ ادامه داشت و در مقابل بازیکنان پرتغال به دنبال استفاده از ضد حملات برای رسیدن به گل بودند. در دقیقه 10، فرناندس روی یکی از این ضدحملات صاحب موقعیت شد اما ضربه او نتوانست سیله‌سن را مغلوب کند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان پرتغال صاحب موقعیت های جدی تری شدند اما باز هم نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند.

 

1411970

 

بازی با همین روند ادامه داشت و در دقیقه 30، رونالدو می توانست پرتغال را پیش بیندازد اما واکنش خوب دروازه بان هلند، مانع از گلزنی او شد. در دقایق باقی مانده نیمه اول، باز هم این پرتغالی ها بودند که نمایش بهتری داشتند و صاحب چند موقعیت خوب شدند اما فرصت های آنها یکی بعد از دیگری از دست رفت تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هم هلندی ها شروع بهتری داشتند ولی باز هم این بازیکنان پرتغال بودند که خیلی زود روی دروازه این تیم خطرساز شدند ولی داور سرنگون شدن فونته در محوطه جریمه هلند را خطا تشخیص نداد. دو تیم دقیقه بعد، روی اشتباه ده لیخت، گونسالو گدس بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

برتری پرتغالی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 60، سرانجام این تیم به گل رسید. این بار هم ده لیخت بود که با اشتباه خود، بازیکنان پرتغال را صاحب موقعیت کرد و در نهایت شوت محکم گدس از پشت محوطه جریمه، با برخورد به دست سیله سن، وارد دروازه شد.

 

1411971

 

بعد از این گل، هلندی ها پیش کشیدند و در دقیقه 66، صاحب موقعیت شدند اما ضربه دیپای را پاتریسیو با جایگیری مناسب، مهار کرد.

در ادامه بازی برای دقایقی از تب و تاب افتاد اما در دقایق پایانی، این پرتغالی ها بودند که با حملات پیاپی، چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند اما ضربات بازیکنان این تیم راهی به چهارچوب دروازه هلند پیدا نکرد و در نهایت بازی با همان یک گل به سود پرتغال به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها