کد خبر : 1616652 | 19 خرداد 1398 ساعت 18:55 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال و دعوت از خامس برای پیوستن به بارسا!

خامس پس از اتمام مدت قرارداد قرضی خود با بایرن به رئال باز خواهد گشت.

ویدال و دعوت از خامس برای پیوستن به بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، دوران دو ساله ی حضور ستاره کلمبیایی در بایرن مونیخ که با کسب دو مقام قهرمانی بوندسلیگا و یک قهرمانی جام حذفی بود، به اتمام رسید و او باید به رئال مادرید برگردد.

 

 

1411919

 

 

خامس به دلیل نیمکت نشینی های زیاد در رئال و اختلاف نظر با زیدان، دو سال پیش با قراردادی دو ساله و قرضی راهی بایرن مونیخ شد. بایرن می توانست تا 15ژوئن امسال، بند خرید دائمی 42 میلیون یورویی او را فعال کند اما نه خامس و نه باشگاه مونیخی، تمایلی برای ادامه همکاری با یکدیگر نداشتند و سرانجام اعلام شد که ستاره کلمبیایی از بایرن جدا خواهد شد.

 

از ناپولی، یوونتوس، یونایتد، لیورپول، پی اس جی و آرسنال به عنوان تیم های خواهان خامس نام برده می شود اما آرتورو ویدال، ستاره بارسلونا و هم تیمی سابق خامس از او خواست که به بارسا بپیوندد. این دو فصل 18-2017 در بایرن هم تیمی بودند و خامس در بازی با شالکه یک پاس گل نیز به ستاره شیلیایی داد.

 

ویدال در مورد خامس به آاس گفت:« خامس یک بازیکن خارق العاده است و بسیار دوست دارم یک بار دیگر با او هم تیمی شوم. اگر به بارسا بیاید، خیلی خوب خواهد شد اما در نهایت تصمیم با خود اوست و باید ببینیم فصل بعد کجا بازی خواهد کرد.»

 

 

 

دیدگاه‌ها