کد خبر : 1616649 | 19 خرداد 1398 ساعت 18:42 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار ژوزه مورینیو

ممکن است ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور پرتغالی، هدایت نیوکاسل را بر عهده گیرد.

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار ژوزه مورینیو


به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در ماه های اخیر مکررا از علاقه خود برای بازگشت به عرصه مربیگری در تابستان پیش رو خبر داده اما هنوز مقصد بعدی وی مشخص نیست و تیم هایی چون اینتر، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و یا یوونتوس که از آنها به عنوان تیم احتمالی مورینیو نام برده می شد، همگی تقریبا سرمربی فصل بعد خود را شناخته اند.

 

1411918

 

اما نشریه میرر مدعی شد شیخ خالد بن زاید ال نهیان در حال توافق برای خریدن باشگاه نیوکاسل است و پیشنهادی 350 میلیون پوندی برای خرید این باشگاه در هفته های پیش رو ارائه داده است.

 

اگر این معامله نهایی شود، شیخ خالد قصد دارد رافا بنیتس، سرمربی فعلی و اسپانیایی نیوکاسل را برکنار کرده و مورینیو را به عنوان سرمربی جدید نیوکاسل انتخاب کند؛ این اتفاق در حالی ممکن است رخ دهد که سرمربی پرتغالی مدتی قبل مدعی شد بعید است در فصل بعد به لیگ برتر بازگردد.

 

البته مورینیو به واسطه دوستی نزدیک با سر بابی رابسون در اوایل هزاره جدید، تابستان قبل مدعی شد علاقه دارد روزی هدایت نیوکاسل را بر عهده گیرد. مورینیو در آن مقطع گفته بود: "من به خاطر علاقه به بابی رابسون، به باشگاه نیوکاسل و استادیوم سنت جیمز پارک علاقمندم و دوست دارم روزی هدایت نیوکاسل را در آینده بر عهده گیرم."

دیدگاه‌ها