کد خبر : 1616590 | 19 خرداد 1398 ساعت 13:45 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

قرار است قراردادش را امضا کند و به ایران بیاید

خلیل زاده: استراماچونی سرمربی استقلال شد

با اعلام عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال آندره آ استراماچونی به عنوان سرمربی فصل بعد این تیم انتخاب شده است.

خلیل زاده: استراماچونی سرمربی استقلال شد

به گزارش ورزش سه، روز گذشته جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد تا در مورد سرمربی فصل بعد این تیم تصمیم گیری شود اما در این بین اعضای هیئت مدیره حاضر به اعلام نتیجه این جلسه نشده اند.

 

با این حال خلیل زاده عضو هیئت مدیره استقلال در گفت و گوی کوتاه اعلام کرد که استراماچونی سرمربی این تیم شده است: دیروز در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور استراماچونی تصویب شد و ایشان از نظر ما سرمربی فصل بعد استقلال هستند.

 

او ادامه داد: ایشان کلیه شرایط را پذیرفته اند و منتظر هستیم تا پیش قرارداد را برای ما بفرستد تا مراحل نهایی عقد قرارداد او را انجام بدهیم. بعد از امضای پیش قرارداد او به ایران می آید تا کارهای نهایی عقد قراردادش را انجام بدهیم.

 

به این ترتیب مدیران استقلال که  بعد از برکناری شفر وعده داده بودند تا یک مربی نامدار جانشین او شود با انتخاب چهره جوانی مانند استراماچونی ضمن عمل کردن به وعده خود، یک مربی جوان برای تغییر نسل و البته کسب جام را به تیم خود اضافه کردند تا به این ترتیب دوران جدید این باشگاه با یک مربی ایتالیایی رقم بخورد.


قرارداد این مربی با استقلال دو ساله است و طبق قرارداد او می تواند دستیاران خود را از خارج از کشور انتخاب کرده و البته دستیاران ایرانی هم کنار او حضور خواهند داشت.

 

1411857

دیدگاه‌ها