کد خبر : 1616580 | 19 خرداد 1398 ساعت 13:15 | 890 بازدید | 0 دیدگاه

آذری: کسانی که از ذوب آهن جدا شدند ضرر می کنند

مدیرعامل ذوب آهن می گوید این باشگاه توان رقابت با 5 تیم اول لیگ برتر را از نظر مالی ندارد.

آذری: کسانی که از ذوب آهن جدا شدند ضرر می کنند

سعیدآذری در باره جدایی محمدرضا حسینی و رشید مظاهری از ذوب آهن گفت: این دو بازیکن خیلی برای ما زحمت کشیده بودند و من قرارداد آنها را 3 ساله تنظیم کردم که امسال قرارداد آنها به اتمام رسید. سال قبل خیلی تلاش کردم قرارداد آنها را تمدید کنم ولی این اتفاق نیفتاد و آنها حاضر به این کار نشدند. از آنها تشکر می کنم ولی باشگاه توان رقابت با باشگاه هایی که این دو بازیکن با آنها قرارداد امضا کردند را ندارد.

 

او در مورد اینکه گفته بود یک باشگاه به حسینی 4 میلیارد پیشنهاد داده است هم گفت: اجازه بدهید این بین من و خدایم بماند. تهرانی و شیرازی ندارد، حسینی الان بازیکن سپاهان است و من اجازه ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. آن زمان حسینی بازیکن ما بود.

 

مدیرعامل ذوب آهن در باره بودجه ذوب آهن می گوید: بودجه ما معقول است و نه من و نه اعضای کارخانه اعتقادی به قراردادهای بالا نداریم. یک سقف خاصی داریم ولی مذاکرات مالی محرمانه است. اگر بودجه زیادی داشتیم این بازیکنان نمی رفتند. ما باید نیروهای خودمان را حفظ کنیم و به عقیده آقای منصوریان تیم با جذب دو بازیکن تکمیل می شود.

 

آذری در پاسخ به این سوال که آیا این دو گزینه ایرانی هستند یا نه هم گفت: آقای منصوریان تشخیص می دهد آیا این دو بازیکن ایرانی باشند یا خارجی. این به نظر مربی بستگی دارد. واقعا ذوب اهن قدرت مقابله با 5 تیم اول جدول را ندارد.

 

او در مورد حضور ذوب آهن  در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا هم می گوید: من که فقط نباید نگران باشم، من طی پنج شش سال گذشته اصولی را رعایت کرده ام و مدیرعامل کارخانه هم خیلی به ما کمک می کند. ذوب آهن به هر قیمتی بازیکنش را حفظ نمی کند و گذشته هم ثابت کرده که آنهایی که از ذوب آهن رفته اند در نهایت ضرر کرده اند. مطمئن باشید با بازیکنانی که جذب می کنیم و با اتکا به جوان هایمان  حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.


مدیرعامل باشگاه در مورد مشکلش با هیئت مدیره هم می گوید: مشکلی نیست و هیئت مدیره به عنوان بالاترین مقام تصمیم گیری کارشان را می کند و حالا من به عنوان مقام اجرایی یا می توانم خواسته های آنها را برآورده کنم یا نه. فقط این را می گویم باشگاه به هیچ عنوان زیر بار قراردادهای میلیاردی و ترفندهای جدیدی که در فضای مجازی به راه افتاده نمی رود.

دیدگاه‌ها