کد خبر : 1616576 | 19 خرداد 1398 ساعت 12:50 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی پرتغال:

رونالدو تا سه چهار سال دیگر در اوج است

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال با ستایش از کریستیانو رونالدو می‌گوید او می‌تواند تا سه چهار سال دیگر در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی و ملی به بازی کردن ادامه دهد.

رونالدو تا سه چهار سال دیگر در اوج است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تیم ملی پرتغال به لطف درخشش ابرستاره‌اش کریستیانو رونالدو در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملتهای یوفا و هت‌تریک او مقابل سوئیس، امشب در فینال این رقابتها به مصاف هلند می‌رود، فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال از ستاره بزرگ تیمش تمجید کرده و گفت او می‌تواند دست‌کم تا سه چهار سال دیگر در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی و ملی به درخشش ادامه دهد.

 

1411840

 

سانتوس که در سال 2016 به همراه پرتغال قهرمان اروپا شده می‌گوید شک ندارد که رونالدو در جام جهانی 2022 قطر هم خواهد درخشید و همچنان رهبری تیم ملی کشورش را به دست خواهد داشت.

 

سانتوس که در اوایل دوران فوتبالی رونالدو، در باشگاه اسپورتینگ لیسبون هم سرمربی او بوده در این باره گفت:" من از درخشش رونالدو تعجب نمی‌کنم. من اولین بار زمانی از درخشش او تعجب کردم که جوانی 19ساله بود و در اسپورتینگ بازی می‌کرد. او از همان زمان نشان می‌داد که کیفیت خاصی دارد. کریستیانو از آن زمان تا امروز چه در زمین فوتبال و چه بیرون از زمین خودش را ثابت کرده و بدون شک دست‌کم تا سه چهار سال دیگر می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال دنیا بدرخشد".

 

1411611

 

سرمربی پرتغال در ادامه گفت:" کریستیانو خیلی سرحال است و آمادگی بدنی عالی‌ای دارد. او همیشه با آخرین حد توانش تمرین می‌کند. او کاپیتان پرتغال است و برای تیم ملی ما اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد. من معتقدم رونالدو همچنان به شاد کردن مردم چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی ادامه خواهد داد".

 

دیدگاه‌ها