کد خبر : 1616528 | 19 خرداد 1398 ساعت 10:09 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات ویدال و بدل کوچکش در سانتیاگو

آدرین ایرانی به کینگ آرتورو رسید(عکس)

رسانه‌های شیلی از دیدار یک پسربچه ایرانی هوادار و شیفته آرتورو ویدال، ستاره فوتبال شیلی، با او خبر دادند و از به واقعیت تبدیل شدن رویای این پسربچه ایرانی گفتند.

آدرین ایرانی به کینگ آرتورو رسید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های شیلیایی از به واقعیت تبدیل شدن رویای یک پسربچه 6ساله ایرانی خبر دادند. پسربچه‌ای که شیفته آرتورو ویدال، ستاره فوتبال شیلی بوده و سرانجام موفق شده با سفر به کشور شیلی با فوتبالیست محبوبش دیدار کند. این پسربچه در کمپ تیم ملی شیلی حاضر شده و در جریان دیدار دوستانه شیلی و هائیتی هم در استادیوم حضور داشته است. دیداری که توسط شبکه Direct TV شیلی ترتیب داده شده بود و در رسانه‌های اسپانیایی زبان بازتاب گسترده‌ای داشت.

 

رسانه‌های شیلیایی از این پسربچه ایرانی به اسم آدرین مقیم‌بیگ‌لو یاد کرده‌اند. پسربچه‌ای که به خاطر ویدیوهایی که از او در اینستاگرام پخش شده به شهرت رسیده است. ویدیوهایی که آدرین در آنها از شیفتگی خود نسبت به آرتورو ویدال، ستاره فوتبال شیلی می‌گوید. اما روز جمعه‌ای که گذشت سرانجام رویای آدرین ایرانی به واقعیت تبدیل شد و او موفق شد ستاره شیلیایی بارسلونا را از نزدیک ببیند.

 

1411770

 

در زمان دیدار آدرین و آرتورو، دیدار آنها از تلویزیون Direct tv پخش شد و بعد از آن در رسانه‌های اسپانیایی‌زبان بازتاب گسترده‌ای داشت. پسربچه ایرانی که خودش را آدرین می‌خواند و در اینستاگرام از علاقه شدیدش به کینگ آرتورو صحبت می‌کرد سرانجام به شیلی سفر کرد و در کمپ تیم ملی شیلی حضور یافت تا به دیدار اسطوره خود برود و حتی به او پنالتی بزند.

 

1411766

 

رسانه‌های شیلیایی می‌گویند آدرین یک روز قبل از آن هم در زمان دیدار دوستانه تیم ملی شیلی و هائیتی برای آماده‌سازی هر چه بیشتر شیلیایی‌ها برای حضور در کوپا آمه‌ریکا، هم در استادیوم لا سرنا حضور داشته و بازی اسطوره‌اش را از نزدیک تماشا کرده است.

 

آدرین هم بعد از این دیدار تصاویر خود در کمپ تیم ملی شیلی و حضور کینگ آرتورو را در اینستاگرام منتشر کرده و نوشت "موفقیت اتفاقی نیست".

 

1411767

 

1411768

 

 

 

 

 

ویدئوی دیدار و سورپرایز ویدال برای هوادار خردسال

 

 

 

 

دیدگاه‌ها