کد خبر : 1616347 | 18 خرداد 1398 ساعت 12:26 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

با خرید ادن هازارد و تعلیق محرومیت رایولا

کهکشان رئال مادرید در دست تعمیر است

رئال مادرید با اعلام رسمی جذب ادن هازارد، نقل و انتقالات تابستانی را آغاز کرد و انتظار می‌رود تابستان جذاب و پرخبری برای این باشگاه بزرگ اسپانیایی در پیش باشد.

کهکشان رئال مادرید در دست تعمیر است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز رسماً اعلام کرد ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی را با قراردادی به مبلغ 140 میلیون یورو جذب کرده. در همین روز، منع فعالیت مینو رایولا، ایجنت معروف و پرحاشیه فوتبال از سوی فیفا به حالت تعلیق درآمد تا دنیای فوتبال منتظر تابستانی جذاب و پر از نقل و انتقالات بزرگ باشد. تعلیق ممنوعیت فعالیت رایولا به خصوص برای رئال مادرید خبر خوبی است چرا که او مدیریت برنامه‌های ستاره‌هایی مثل پل پوگبا و ماتیس دی‌لیخت را در اختیار دارد که هر دو از جمله هدفهای نقل و انتقالاتی رئال هستند.

 

1411541

 

دیلی‌میل به بهانه انتقال هازارد و لغو ممنوعیت فعالیت‌های مینو رایولا به بررسی گزینه‌های بزرگ رئال برای نقل و انتقالات تابستانی پرداخت.

 

1411540

 

ماتیس دی‌لیخت

ماتیس‌ دی‌لیخت، کاپیتان جوان آژاکس پیش از اعلام کرده که امسال تابستان این باشگاه هلندی را ترک خواهد کرد ولی مقصد او تا کنون مشخص نشده است. منچستریونایتد، بارسلونا، لیورپول و یوونتوس علاوه بر رئال مادرید از جمله باشگاه‌هایی هستند که گفته شده خواهان به خدمت گرفتن این مدافع هلندی هستند.

 

1411544

 

از زمانی که فیفا حکم به ممنوعیت فعالیت مینو رایولا، ایجنت دی‌لیخت کرده بود آینده این ستاره هلندی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود ولی حالا که رایولا دوباره به بازار نقل و انتقالات بازگشته، باشگاه‌هایی که به آنها اشاره شد و به خصوص رئال مادرید بار دیگر عزم خود را برای به خدمت گرفتن او جزم کرده‌اند.

 

پل پوگبا

چندی پیش گفته شد منچستریونایتد برای جلوگیری از خروج پوگبا از این تیم به او قول داده که بازوبند کاپیتانی دوباره در اختیارش قرار خواهد گرفت. اما ظاهرا پوگبا همچنان مایل به ترک این باشگاه انگلیسی است و رئال مادرید به عنوان گزینه اصلی او مطرح شده است.

 

1411543

 

زین‌الدین زیدان پیش از این به صراحت اعلام کرده که خواهان جذب پوگبا به رئال مادرید است. یکی از مهمترین عواملی که تا کنون مانع انتقال پوگبا شده رقم بالایی است که رئال باید برای انتقال او بپردازد. با توجه به مبلغ کلانی که رئال برای هازارد پرداخت کرده، از این به بعد، مدیران باشگاه اسپانیایی تلاش خواهند کرد تا در بازار نقل و انتقالات کمتر ولخرجی کنند.

 

از سوی دیگر پوگبا با یونایتد دو سال دیگر قرارداد دارد و این باشگاه می‌تواند در پایان مهلت قرارداد او در ژوئن 2022 قراردادش را 12 ماه دیگر تمدید کند.

 

 کریستین اریکسن

یکی دیگر از فوتبالیست‌هایی که مانو رایولا را به عنوان مدیر برنامه‌های خود انتخاب کرده، کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام است.

 

1411538

 

اریکسن به صراحت اعلام کرده که قصد دارد در فصل تابستان، تاتنهام را ترک کند و مایل است چالشی جدید را تجربه کند.

 

گزارشهای زیادی درباره تمایل رئال مادرید به جذب این ستاره دانمارکی منتشر شده اما او روز جمعه در پاسخ به سوال دیلی‌میل درباره آینده‌اش تنها به گفتن این جمله بسنده کرد:" من درباره این موضوع هر حرفی که باید گفته می‌شد را گفته‌ام. خداحافظ".

 

اما او روز چهارشنبه تصمیمش برای ترک تاتنهام را تایید کرده و گفته بود:" من برای تاتنهام احترام بسیار زیادی قائلم ولی همینطور که گفته‌ام احساس می‌کنم به نقطه‌ای از دوران فوتبالی‌ام رسیده‌ام که دوست دارم شرایط جدیدی را تجربه کنم".

 

نیمار

ستاره برزیلی امسال فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشته و ممکن است برای عبور از این ناکامی‌ها به فکر ترک باشگاه پاری سن ژرمن باشد.

 

1411542

 

ناکامی‌های او در پاری سن ژرمن باعث شد تیته سرمربی تیم ملی برزیل بازوبند کاپیتانی سلسائو را از او بگیرد.  نیمار چند روز پیش در جریان یک بازی دوستانه با پیراهن تیم ملی کشورش مصدوم شد و کوپا آمه‌ریکا را از دست داد. بعد از آن بود که پاری سن ژرمن اعلام کرد نیمار به پاریس برخواهد گشت تا مشخص شود تا چه مدت از میادین دور خواهد ماند.

 

اما جدیدترین خبری که درباره نیمار منتشر شد این بود که او صراحتاً به مدیران پاری سن ژرمن اطلاع داده که تنها انتقال به بارسلونا را می‌خواهد و نه هیچ تیم دیگری. با اینحال رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند علاقه شخصی فلورنتینو پرز به نیمار، احتمال انتقال او به رئال را همچنان زنده نگه داشته.

 

منبع: دیلی میل

دیدگاه‌ها