کد خبر : 1616323 | 18 خرداد 1398 ساعت 11:05 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

قصه جیمی جامپ ها به تیم ملی رسید(عکس)

قصه جیمی جامپ ها نه تنها در فوتبال جهان بلکه در فوتبال ایران وارد فاز جدید اما نگران کننده ای شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای جیمی جامپ ها در فوتبال ایران از روزی داغ شد که در جریان بازی های استقلال دوران امیر قلعه نویی، فردی که خود را به داخل زمین رسانده بود تا این شعار را به گوش همگان برساند؛"گناه من چیست که در این فوتبال جایی ندارم!". در مدت زمانی کوتاه با تدبیر سرمربی وقت استقلال این جیمی جامپ به عنوان یکی از تدارکاتچی ها به استقلال پیوست و هر تیمی که قلعه نویی سرمربی آن می شود این جیمی جامپ هم حضور دارد.


اما ماجرا به همین جا ختم نشد تا جایی که هر از گاهی سرو صدای جیمی جامپ ها حسابی حواشی فوتبال ایران را به خود اختصاص داد. درست مثل فینال جام حذفی در فولادآرنا اهواز که این دفعه رکورد خارق العاده ای از خود برجا گذاشت و پنج جیمی جامپ در طول بازی پرسپولیس با داماش خود را به زمین رساندند تا حسابی برحواشی این بازی عجیب بیافزایند.


اما جالب است بدانید که قصه این روزهای جیمی جامپ ها از رده باشگاهی به رده ملی هم رسیده است چون بازی ایران با سوریه در ورزشگاه آزادی هم با ماجراهایی از سوی جیمی جامپ های ایرانی روبرو بود که برای لحظاتی نگاه تمام ماموران و یگان های حراستی را متوجه خود کرد. مسلما رویه ای که در این هفته ها از جیمی جامپ ها در فوتبال ملی و باشگاهی ایران مشاهده شد می تواند زنگ خطری باشد برای مسئولان تا هرچه زودتر راهکارهای لازم برای مدیریت این حاشیه ها را بیاندیشند.

 

1411503

 

1411502

دیدگاه‌ها