کد خبر : 1616306 | 18 خرداد 1398 ساعت 09:40 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

راموس، رکورددار جدید تیم ملی اسپانیا

در جریان پیروزی دیروز اسپانیا مقابل جزایر فارو در انتخابی جام ملتهای اروپا، سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید و لاروخا هم گلزنی کرده و هم رکورد تعداد پیروزی‌های ملی در اسپانیا را شکست.

راموس، رکورددار جدید تیم ملی اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع دیدار دیروز اسپانیا و جزایر فارو در رقابتهای انتخابی جام ملتهای اروپا، سرخیو راموس در آمار تعداد پیروزی‌های بدست آمده با پیراهن تیم ملی اسپانیا مشترکاً به همراه هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید، ایکر کاسیاس، با 121 پیروزی در صدر جدول ایستاده بود. راموس از سال 2005 که اولین بار پیراهن لاروخا را به تن کرده تا پیش از بازی دیروز 121 بار با تیم ملی کشورش به پیروزی رسیده بود.

 

1411486

 

اما اسپانیا دیروز موفق شد با نتیجه 4-1 بر جزایر فارو به پیروزی برسد و راموس گل اول این بازی را برای تیمش به ثمر رساند. به این ترتیب آمار پیروزی‌های ملی راموس به 122 رسید تا او رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند.

 

پیروزی دیروز چهارمین پیروزی پیاپی تیم ملی اسپانیا با هدایت لوئیس انریکه بود. اسپانیایی‌ها پیش از این هم بوسنی، نروژ و مالت را شکست داده بودند. لاروخا با کسب سه امتیاز بازی دیروز در حال حاضر با 9 امتیاز صدرنشین گروه F رقابتهای انتخابی جام ملتهای اروپا است. جام ملتهای اروپا سال آینده در 12 شهر مختلف در گوشه و کنار قاره سبز برگزار خواهد شد.

 

1411483

 

اسپانیا که از سه بازی 9 امتیاز بدست آورده صدرنشین گروه است و سوئد با 7 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. بازی بعدی اسپانیا روز 10 ژوئن برگزار می‌شود و لاروخا در استادیوم برنابئوی شهر مادرید میزبان سوئد خواهد بود. بعد از آن رقابتهای انتخابی یورو تا ماه سپتامبر متوقف خواهد شد و بازی بعدی لاروخا در آن ماه در مقابل رومانی خواهد بود.  

 

 

دیدگاه‌ها