کد خبر : 1616240 | 17 خرداد 1398 ساعت 18:52 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال چراغ خاموش در بازار نقل و انتقالاتی بازیکنان

آبی های تهرانی در کنار جذب سرمربی به دنبال انتخاب بازیکن برای سال آینده هستند.

استقلال چراغ خاموش در بازار نقل و انتقالاتی بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، مدیران استقلال این روزها در کنار جذب سرمربی به دنبال تقویت تیم هستند و البته در این میان دستاوردهای بیشتری نسبت به موضوع انتقال و استخدام یک سرمربی خارجی داشتند اما فعلا تصمیمی برای اطلاعی رسانی و قطعی کردن نقل و انتقالات خود در بازار تابستانه خریدهای خود ندارند.


این روند در استقلال پیش از پایان فصل آغاز شد و مدیران استقلال مذاکرات خود را با چند بازیکن آغاز کردند اما تصمیم ندارند تا پیش از استخدام سرمربی نام این بازیکنان را رسانه ای کنند.


امیرحسین فتحی و دستیاران او در استقلال طی روزهای گذشته به توافق با چند بازیکن برای خط دفاع و هافبک دست پیدا کردند و حالا اصلی ترین هدف آنها در نقل و انتقالات خرید یک مهاجم مرکزی است تا با حضور یک مهاجم از دست رفتن منشا و ایسما را جبران کنند.


البته نقل و انتقالات استقلال با حضور سرمربی علنی و رسمی دنبال خواهد شد و استقلالی ها بر خلاف موضوع تمدید قرارداد که نیاز به پرداخت بدهی خود به بازیکنان دارند، کار آسان تری را در پیش دارند. با ادامه روند کنونی این باشگاه، احتمالا هفته آینده برای استقلالی ها با چند خبر خوب در بازار نقل و انتقالات همراه خواهد بود تا این تیم پیش از شروع تمرینات شکل یک تیم مدعی را به خود بگیرد.

دیدگاه‌ها