کد خبر : 1616222 | 17 خرداد 1398 ساعت 18:03 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

شفر، خسرو، پژمان و رحمتی را به برادری دعوت کرد 

خداحافظی از هواداران؛ شفر شکایت می‌کند

سرمربی آلمانی سابق استقلال با انتشار یک متن طولانی در صفحه اینستاگرام اعلام کرد پس از بی احترامی های باشگاه، پرونده خود با استقلال را به فیفا می برد.

خداحافظی از هواداران؛ شفر شکایت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، شفر که سابقه نوشته های طولانی در اینستاگرام را دارد، در این متن نامی از فرهاد مجیدی جانشین خود نیاورده که نشان می دهد از او بابت حضورش روی نیمکت ناراضی است. او همچنین سه کاپیتان استقلال را به برادری و اتحاد دعوت کرده است. 


بنابر آنچه شفر می گوید پرونده او و استقلال به فیفا می رود و توافقی در کار نخواهد بود.


متن صحبت های منتشر شده شفر در صفحه اینستاگرامش در زیر آمده است:


*بعد از زیر پاگذاشتن های مکرر مفاد قرارداد از سوی باشگاه که مدت زیادی هم به طول انجامید، به همراه دستیارانم احساس بی احترامی می کنیم. شانس زیادی به باشگاه دادم تا راه حلی پیدا کند ولی دیروز تصمیم گرفتم به این ماجرا پایان بدهم و به وکیلم دستور دادم که قرارداد من را به پایان برساند و در زودترین زمان ممکن پرونده من را به فیفا ارسال کند. 

 

*مایلم از هواداران فوق العاده استقلال تشکر کنم، حمایت شما غیرقابل اندازه گیری بود و حس تان نسبت به استقلال باورنکردنی است.  می خواهم از همکاران ایرانی، جامائیکایی و آلمانی ام تشکر کنم بعد از این مدت کار سختی که در این تیم انجام دادند. 

 

*تماشاگران استقلال می توانند به افرادی مثل محمد، اشکان، بیژن، آرمین و مهرشاد افتخار کنند. می خواهم از بازیکنانم تشکر کنم، آنها کارشان را خیلی خوب انجام دادند. شما تحت هر شرایطی سخت کار کردید و قلبتان را برای باشگاه گذاشتید. مهمتر از همه چیز خیلی پیشرفت کردین، این فوق العاده است و برای من همه شما قهرمان هستین و من به شما افتخار می کنم.

 

*تشکر ویژه از کاپیتان های من؛ مهدی، کمک زیادی به ما کرد و از روز اول تا آخر نه تنها به تیم بلکه به باشگاه در جهات مختلف کمک کرد. پژمان وقتی از مصدومیت جدی برگشت بسیار سخت جنگید و تبدیل به صخره خط دفاعی ما در این فصل شد. خسرو هم همیشه آماده بود تا صد در صد توان خودش را در موقع نیاز در خدمت تیم بگذارد. شما سه نفر شاید اکنون از هم فاصله گرفته باشید ولی نباید فراموش کنید شما برادرانی هستید که خون آبی در رگ هایتان جریان دارد، با هم قوی تر هستید بچه ها.

 

*تماشاگران عزیز استقلال (عدم وابستگی) فقط زمانی قابل وصول است که ما با ذهنی مستقل به نبرد ادامه بدهیم.

دیدگاه‌ها