کد خبر : 1616204 | 17 خرداد 1398 ساعت 16:32 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس در اندیشه بازگرداندن مدافع الدحیل!

مهدی بن عطیه مدافع مراکشی سابق یوونتوس، شش ماه پس از جدایی ممکن است به این باشگاه برگردد.

یوونتوس در اندیشه بازگرداندن مدافع الدحیل!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی بن عطیه سال 2016 بود که به صورت قرضی از بایرن مونیخ راهی یوونتوس شد و یک سال بعد نیز قرارداد او دائمی شد. او تا ژانویه 2019 نیز در خدمت یووه بود ولی در نهایت با قراردادی وسوسه کننده راهی الدحیل قطر شد.

این مدافع 32 ساله مراکشی در مورد دلیل پیوستنش به الدحیل گفته بود:« زمان آن رسیده بود که تغییری در زندگی خودم بدهم. خانواده من در قطر زندگی راحتی دارند و من از این موضوع بسیار خوشحالم. نظر دیگران هم برای من اهمیت چندانی ندارد.

 

 

1411330

 

 

حتی سرمربی تیم یوونتوس برای اینکه نظرم را تغییر بدهد قول داد در بازی‌های بیشتری از من استفاده کنند اما من تصمیم خودم را گرفته بودم.

فکر ترک یووه از همان ابتدا همراه من بود و دنبال این بودم که انتهای مسیر فوتبالم را در یکی از تیم های کشورهای خلیج فارس و مسلمان سپری کنم. همانطور که گفتم در یوونتوس می توانستم بازی های زیادی در ترکیب تیم انجام بدهم چرا که مربی از من راضی بود اما در زندگی برخی اتفاق هایی می افتد که نمی توان با آن مقابله کرد.»

 

 

1389033

 

 

حال شش ماه بعد از جدایی بن عطیه از یوونتوس، اخباری در مورد تمایل باشگاه تورینی برای بازگرداندن او به گوش می رسد. طبق ادعای لا استمپا، یوونتوس پس از خداحافظی آندره آ بارتزالی، به فکر جذب دوباره بن عطیه برای جانشینی این بازیکن است. پس از جدایی مکس الگری از یوونتوس نیز به نظر می رسد، مسیر برای بازگشت بن عطیه فراهم باشد؛ چرا که گفته می شد این دو با یکدیگر اختلافاتی داشتند.

اکنون باید دید نظر سران الدحیل چه خواهد بود. باشگاهی که سرمایه گذاری زیادی روی بن عطیه کرده و جذب این بازیکن نیز 8 میلیون یورو برایش هزینه در پی داشت.

دیدگاه‌ها