کد خبر : 1616131 | 17 خرداد 1398 ساعت 00:01 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

با قرار گرفتن در جایگاه نهم جدول تعداد بازی‌های ملی

مسعود شجاعی یک پله صعود کرد

کاپیتان اول تیم ملی با بازی مقابل سوریه در جایگاه نهم جدول پر سابقه ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران قرار گرفت.

مسعود شجاعی یک پله صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در شروع دوران جدیدش همراه با دارو دسته بلژیکی خود موفق شد تیم ملی سوریه را با 5 گل بدرقه کند تا ویلموتس در اولین آزمونش در ورزشگاه بزرگ آزادی خاطره‌ای خوش به‌جای گذاشته باشد.


 او در این دیدار سعی می‌کرد تا نشان دهد در این مدت کوتاه ارتباط خوبی را با بازیکنان برقرار کرده است و در این راه هم تا حد زیادی عملکرد موفقی داشت.


 ویلموتس در این دیدار تعویض سوم خود را به ورود کاپیتان و باتجربه‌ترین بازیکن تیم ملی (ازلحاظ قدمت) اختصاص داد تا همچنان مسعود شجاعی را در لباس تیم ملی رؤیت کنیم. او که ارتباط بسیار خوبی با سایر بازیکنان خصوصاً احسان حاج صفی کاپیتان دوم تیم ملی دارد پیش از ورودش به زمین بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در دستانش دید تا یک‌بار دیگر به‌عنوان کاپیتان تیم ملی پای به چمن ورزشگاه آزادی بگذارد. مسعود با احتساب 25 دقیقه‌ای که به‌جای وحید امیری وارد زمین شد هشتاد و چهارمین بازی ملی خود را در 34 سالگی انجام داد تا تعداد بازی‌هایش در رده بازی‌های ملی با حسین کعبی برابری کند و بعد از ((جواد نکونام، علی دایی، علی کریمی، سید جلال حسینی، مهدی مهدوی کیا، آندرانیک تیموریان، احسان حاج صفی و کریم باقری)) در جایگاه نهم پر سابقه ترین بازیکنان تیم ملی به شمار بیاید. او برای عبور از تعداد بازی‌های آقا کریم تنها به 4 بازی ملی دیگر احتیاج دارد. مسعود حالا با احتساب بازی پا گشای ویلموتس و حضورش در این دیدار برای 11 سرمربی تیم ملی به میدان رفته است. شجاعی از اولین بازی ملی‌اش در سال 2006 مقابل لائوس تحت هدایت برانکو تا به امروز در طی این 12 سال همواره در کنار تیم ملی بوده است و این‌یک رکود بی‌نظیر برای این کاپیتان آبادانی ایران به شمار می‌رود. اینکه او در آینده می‌تواند وارد باشگاه صدتایی‌ها بشود سؤالی است که باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا او باز هم می تواند فرم خوبش را همچنان حفظ کند یا خیر.

دیدگاه‌ها