کد خبر : 1615931 | 15 خرداد 1398 ساعت 23:30 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار رونالدو با مردی که اشکش را درآورد (عکس)

دیدار امشب تیم های پرتغال و سوئیس در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا را فیلیکس بریش آلمانی، قضاوت می کند؛ مردی که 9 ماه قبل در دیدار والنسیا-یوونتوس، کریس رونالدو را اخراج کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا در ورزشگاه دراگائوی شهر پورتو برگزار می شود پرتغال میزبان سوئیس است. قهرمان یورو 2016 فرصت خوبی دارد تا بار دیگر یک قهرمانی در رقابت های قاره ای به دست بیاورد و در این راه، کریس رونالدو بزرگترین اسلحه این تیم محسوب می شود.

اما داور این دیدار خاطره خوشی را برای ستاره پرتغالی ها زنده نمی کند. در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل اخیر بود که رونالدو با پیراهن یوونتوس مقابل والنسیا قرار گرفت اما هنوز بازی به دقیقه 30 نرسیده بود که فیلیکس بریش با نشان دادن کارت قرمز به رونالدو، او را شوکه کرد.

 

1410962

 

1410963

 

روی یک برخورد بین رونالدو و جیسون موریو، مدافع والنسیا در محوطه جریمه خودی سرنگون شد و رونالدو که اعتقاد داشت موریو بزرگنمایی کرده، موهای او را به شکلی نه چندان جدی، کشید. در حالی که به نظر می رسید داور این صحنه را ندیده، با مشورت با داور پشت دروازه، کارت قرمز مستقیم را به رونالدو نشان داد. تصمیم او به اندازه ای برای ستاره یووه غیرمنتظره بود که او روی زمین نشست و شروع به گریه کرد و در نهایت با چشمانی اشک بار زمین را ترک کرد.

البته یوونتوس موفق شد با دو گل میرالم پیانیچ از روی نقطه پنالتی، در آن دیدار 2-0 به پیروزی برسد و رونالدو هم تنها با یک جلسه محرومیت روبرو شد.

 

1410964

دیدگاه‌ها