کد خبر : 1615888 | 15 خرداد 1398 ساعت 18:23 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشتری ایتالیایی؛ رهایی رئال مادرید از شر گرت بیل؟

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و جدید الورود اینتر، خواهان انتقال گرت بیل به این تیم شده است.

مشتری ایتالیایی؛ رهایی رئال مادرید از شر گرت بیل؟


به گزارش "ورزش سه"، ممکن است در هفته های آتی معضل گرت بیل در برنابئو بالاخره حل شود. زین الدین زیدان علاقه ای به حفظ این بازیکن ولزی ندارد اما دستمزد هنگفت و روند پرفراز و نشیب گرت بیل باعث شده هیچ تیمی برای جذب او اقدام نکند.

 

1407146

 

اما امروز ال چیرینگیتو خبر از علاقه اینتر به جذب این ستاره ولزی در تابستان امسال داده است. کونته از پیر آسیلیو خواسته با مدیران رئال مادرید وارد مذاکره شود تا مقدمات انتقال گرت بیل به سن سیرو را فراهم کند. البته با توجه به حقوق بالای این بازیکن 29 ساله، ممکن است گزینه خرید قرضی با امکان قطعی کردن آن در پایان فصل در قرارداد گرت بیل با اینتر گنجانده شود.

 

گرت بیل که طی این شش فصل موفق به زدن 102 و ارسال 64 پاس گل برای رئال مادرید شده بود، رابطه مساعدی با هواداران این تیم ندارد و زیدان نیز در بازی های پایانی فصل تمایلی به استفاده از او در ترکیب رئال مادرید نشان نداده بود.

 

به جز گرت بیل، نام های زیادی چون ادین ژکو، روملو لوکاکو و فدریکو کیه زا نیز برای تقویت خط حمله اینتر مطرح شده و به نظر می رسد کونته قصد دارد برای فصل جدید از ترکیبی متفاوت در بخش هجومی نراتزوری بهره گیرد.

دیدگاه‌ها