کد خبر : 1614141 | 06 خرداد 1398 ساعت 14:31 | 684 بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در برگزاری انتخابات فدراسیون ورزشهای رزمی

سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی با وجود گذشت دو هفته از قبول مسئولیت تاکنون اقدامی برای برگزاری انتخابات انجام نداده است.

ابهام در برگزاری انتخابات فدراسیون ورزشهای رزمی

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، ۲۳ فروردین ماه دوره چهار ساله ریاست محمود رشیدی در فدراسیون ورزشهای رزمی به پایان رسید و وزارت ورزش هم شهرام عظیمی معاون دفتر استعدادیابی را به عنوان سرپرست انتخاب و مراسم معارفه وی نیز یک روز بعد برگزار شد.

 

طبق قانون عظیمی می‌بایست در مدت زمان لازم شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کند. در گام اول نیز باید ثبت نام از نامزدهای نشستن روی صندلی ریاست آغاز و پس از طی مراحل اداری و تائید صلاحیت‌ها، مجمع انتخاباتی برگزار شود.

 

در چنین شرایطی تاکنون اقدامی از سوی سرپرست فدراسیون برای این منظور صورت نگرفته است. مشغله کاری فراوان وی در دفتر استعدادیابی وزارت ورزش، باعث شده وی وقت کافی برای حضور در فدراسیون نداشته باشد و همین موضوع یکی از دلایل تأخیر در برداشتن گام اول انتخابات شده است.

 

البته شنیده می‌شود سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی خود نامزد حضور در انتخابات دو فدراسیون دیگر است و این موضوع نیز بخشی دیگر از مشغله کاری او را تشکیل می‌دهد. اینکه برنامه‌های فدراسیون با تأخیر در انتخابات به تعویق می‌افتد نیز باید مدنظر وزارت ورزش قرار گرفته و شرایط برگزاری انتخابات هر چه زودتر فراهم شود.

 

دیدگاه‌ها