کد خبر : 1614120 | 06 خرداد 1398 ساعت 13:25 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سر الکس: علت موفقیت بایرن، مدیریت صحیح است

الکس فرگوسن، مربی افسانه‌ای منچستریونایتد با ستایش از باشگاه بایرن مونیخ از نحوه اداره این باشگاه و ساختارهایش تقدیر کرد.

سر الکس: علت موفقیت بایرن، مدیریت صحیح است

به گزارش "ورزش سه"، سر الکس فرگوسن، مربی افسانه‌ای منچستریونایتد، ساختار فوتبالی باشگاه بایرن مونیخ را تحسین کرده و می‌گوید حفظ پیوند این باشگاه آلمانی با گذشته‌اش برای دیگر باشگاه‌ها الگویی مفید است که باید از آن سرمشق گرفته شود.

 

منچستریونایتد از زمان ترک باشگاه توسط سر الکس در سال 2013 تا کنون نتوانسته موفقیت قابل توجهی بدست بیاورد و در این مدت دستش از جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس کوتاه مانده. این در حالی است که بایرن مونیخ در این مدت حاکم بلامنازع بوندس‌لیگا بوده و موفق شده هفت سال پیاپی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

 

1408753

 

سر الکس به همین علت به تحسین از مدیران ارشد و ساختار مدیریتی بایرن مونیخ که توسط اولی هوینس، رئیس باشگاه و کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس باشگاه، مدیریت می‌شود پرداخت.

 

فرگوسن دیروز بعد از پیروزی 5-0 اسطوره‌های منچستریونایتد بر اسطوره‌های بایرن مونیخ، که به یادبود جدال تاریخی این دو تیم در فینال چمپیونزلیگ برگزار شد در این باره گفت:" بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است. باشگاهی که شالوده استواری دارد و بر مبنای این شالوده مدیریت می‌شود".

 

سر الکس در ادامه گفت:" بازیکنان سابق باشگاه، اولی هوینس و رومینیگه، بایرن را به شکل درست مدیریت می‌کنند و به خاطر همین مدیریت درست است که هر سال قهرمان بوندس‌لیگا می‌شوند. آنها باشگاه بی‌نظیری هستند".

 

 

دیدگاه‌ها