کد خبر : 1614111 | 06 خرداد 1398 ساعت 12:00 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

رانیری: برای سرمربی بعدی رم آرزوی موفقیت می‌کنم

کلودیو رانیری، سرمربی رم، بعد از ناکامی‌اش در کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای این باشگاه گفت رم را با احساس غرور ترک کرده و برای سرمربی بعدی باشگاه آرزوی موفقیت می‌کند.

رانیری: برای سرمربی بعدی رم آرزوی موفقیت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رم با هدایت کلودیو رانیری دیشب در خانه خود استادیو الیمپیکو به مصاف پارما رفت و در هفته پایانی سری آ با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید. ولی این پیروزی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ کافی نبود و شاگردان رانیری با 66 امتیاز به عنوان تیم ششم سری آ به کار خود پایان دادند.

 

رانیری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من امشب احساسات زیبایی را تجربه کردم. ولی آنچه در تصویرها نشان داده شد اشک نبود که از چشمهای من جاری شده بود، آنها قطرات باران بود!".

 

1408742

 

سرمربی رم در ادامه گفت:" فارغ از شوخی، امشب برای من خیلی پراحساس بود. به خصوص شنیدن تشویق‌های هواداران در شبی که ده‌روسی و من آخرین بازی‌مان را برای رم انجام می‌دادیم. فضایی که خداحافظی را برای ما سخت‌تر کرده بود".

 

کلودیو رانیری در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" نمی‌دانم آینده‌ام چه خواهد شد. من احساس می‌کنم یک مربی اروپایی هستم و به جایی می‌روم که پروژه جذابی داشته باشد. به جایی می‌روم که به تجربه من نیاز داشته باشد".

 

سرمربی رم در ادامه گفت:" برای سرمربی بعدی رم آرزوی موفقیت می‌کنم. من هوادار این باشگاه هستم و به همین خاطر برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. در حال حاضر مهم این است که سرمربی بعدی کارش را خوب انجام بدهد و موفق بشود".

 

دیدگاه‌ها