کد خبر : 1613660 | 03 خرداد 1398 ساعت 22:25 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: الان تاتنهام بهترین تیم دنیاست

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، در مورد شایعات حضور روی نیمکت یوونتوس صحبت کرد.

پوچتینو: الان تاتنهام بهترین تیم دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن جدایی مکس آلگری از یوونتوس، بسیاری از مائوریتسیو پوچتینو به عنوان سرمربی احتمالی بعدی بیانکونری نام می برند اما این سرمربی موفق ضمن تمجید از شرایط فعلی باشگاه تاتنهام ترجیح داد ابهام آمیز در مورد آینده صحبت کند و مدعی شد در نهایت در هر تیمی که لایق آن باشد فعالیت خواهد کرد.

 

پوچتینو گفت: "امروز از نظر من تاتنهام بهترین باشگاه جهان برای ادامه فعالیت من محسوب می شود و زمانیکه شما در مورد امکانات، استادیوم جدید و زمین تمرینی جدید صحبت می کنید تاتنهام در حال حاضر بهترین تیم دنیا محسوب می شود.

 

1405664

 

همچنین از نظر من لندن نیز بهترین شهر دنیا برای اقامت محسوب می شود. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول است و در این مقطع می توان در مورد ساختار تیم برای رسیدن به مرحله بعدی صحبت کرد. فکر می کنم اینکه بدانیم رئیس و مالک باشگاه برای آینده چه اهدافی در سر دارد برای ما ضروری است.

 

در حال حاضر من هدف دیگری جز تمرین دادن تاتنهام ندارم و از شجاعت برای رویاپردازی های دراز مدت در فوتبال نیز برخوردار نیستم زیرا فوتبال در نهایت شما را در جایی که لایقش هستید قرار خواهید داد."

دیدگاه‌ها