کد خبر : 1613599 | 03 خرداد 1398 ساعت 15:16 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: پرز اجازه نداد در کمپ رئال بخوابیم!

تاتنهام با هدایت پوچتینو این روزها برای حساس ترین بازی تاریخ خود مهیا می شود.

پوچتینو: پرز اجازه نداد در کمپ رئال بخوابیم!

به گزارش "ورزش سه"، 11 خرداد در واندامتروپولیتانوی مادرید، تاتنهام و لیورپول برگزارکننده فینال لیگ قهرمانان خواهند بود. تاتنهام برای اولین بار است که در فینال به میدان می رود و از این حیث، قابل قیاس با لیورپولی که 5 بار فاتح این جام شده، نیست.

لیورپول چند روزی است در شهر ماربیا اسپانیا اردو زده ولی تاتنهامی ها چهارشنبه وارد مادرید می شوند.

 

 

1408140

 

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام در مورد شرایط تیمش در آستانه این بازی مهم به کادنا کوپه گفت:« از مسیری که تا فینال طی کردیم، لذت فراوان بردیم. سه هفته بین هفته پایانی لیگ و بازی فینال زمان بود و این فرصت خوبی به ما برای آماده سازی داده است. بازیکنان کاملا روی این بازی تمرکز کرده اند. ما بارها برابر لیورپول به میدان رفته ایم و بعید می دانم یکدیگر را سورپرایز کنیم. کنترل هیجان و استرس در بازی نهایی، بخش مهم کار خواهد بود و می تواند حتی در تعیین تیم قهرمان نیز کاملا موثر باشد.»

 

شانس اول قهرمانی:« قطعا لیورپول شانس اول است؛ چون تجربه بیشتری نسبت به ما دارد و هزینه زیادی نیز برای جذب بازیکن کرده است. آنها یک دروازه بان و یک دفاع 70 میلیون یورویی جذب کرده اند. هدف اول لیورپول، قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان بود ولی هدف ما این بود که بهترین رتبه تاریخ خودمان در لیگ را ثبت کنیم.»

 

 

1403135

 

 

احتمال مربیگری رئال:« فعلا هیچ ایده ای ندارم و به درازمدت فکر نمی کنم. اول باید فینال را پشت سر بگذاریم و سپس در مورد آینده با رئیس باشگاه حرف خواهم زد. معتقدم فوتبال، شما را در جایی که شایسته اش هستید، قرار خواهد داد. اگر لایق باشم، روزی مربی رئال نیز خواهم شد.»

 

حضور در کمپ رئال:« بله در کمپ والدبباس تمرین خواهیم کرد؛  (با خنده)ولی پرز(رئیس  ئال) اجازه نداد در آنجا اقامت کنیم و بازیکنان در کمپ رئال استراحت کنند.»

 

دیدگاه‌ها