کد خبر : 1613589 | 03 خرداد 1398 ساعت 14:22 | 693 بازدید | 0 دیدگاه

با حضور پنج هزار نفره و اجرای اولین طرح موزائیکی

رکورد حضور هوادار در فوتبال زنان ایران شکست

شب گذشته بانوان تیم ملوان بندرانزلی موفق شدند یک بازی دیگر در خانه را با پیروزی پشت سر بگذارند دیداری که این بار حرکت دیگری از سوی هواداران این تیم به همراه داشت طرح موزاییکی در این بازی برای اولین بار توسط ۵۰۰۰ بانوی انزلیچی به نمایش درآمد.

به گزارش "ورزش سه"، از بازیهای هفته هفدهم لیگ برتر بانوان شب گذشته تیم ملوان بندر انزلی برابر تیم همیاری ارومیه قرارگرفت. دیداری که سه امتیاز آن می توانست ملوان آن را همچنان در جمع تیم های نیمه بالایی جدول نگه دارد و همین دلیل آنها به دنبال این بودند تا امتیاز کامل این بازی را از دست ندهند. اما نکته جالب در این دیدار حضور هواداران پرشور انزلیچی ها بود. آنها با حضور در این بازی، بیشترین تعداد خود را از ابتدای بازیهای لیگ تا کنون به ثبت رساندند.

 

 بله باورش سخت است اما زمانی که هواداران فراوانی انگیزه حضور در ورزشگاه پیر تختی را نداشتند، زنان و دخترانه بندر انزلی با تعداد پنج هزار نفری ورزشگاه سن سیروس حضور به هم می رسانند حتی اگر قرار باشد بازی تیم محبوب شان از ساعت ۲۱ شب آغاز شود!

 

بهرحال خانم های انزلی چی شب گذشته نیز روی سکوهای ورزشگاه پیر این شهر قرار گرفته و همانند همه بازی های داخل و خارج از خانه با بیشترین تعداد ممکن به تشویق مریم ایراندوست و شاگردانش پرداختند، تشویقی که البته این بار با اتفاق جالبی نیز همراه بود طرح موزاییکی هواداران بانوان فوتبال ایران شب گذشته برای اولین بار روی سکوهای ورزشگاه سن سیروس به نمایش درآمد و جالب اینکه همه تشویق های آنها در نهایت موجبات کسب سه امتیاز قوها را به همراه آورد.

 

در مجموع طرح موزاییکی هواداران انزلیچی که به همت کانون هواداران این تیم و راستین پسر مریم ایراندوست به اجرا درآمد اتفاقی بود که برای اولین بار آن را در لیگ بانوان دیدیم و باید اعتراف کنیم هواداران تیم ملوان در این فصل بدون تردید صاحب اولین های فوتبال ایران بودند. آن ها هرهفته با بیشترین تعداد ممکن خود را به سکوهای ورزشگاه می‌رسانند و با طبل و سنج و بوق به تشویق تیمشان پردازند، در بازی‌های خارج از خانه نیز با جمع شدن و مهیای وسیله نقلیه خود را به شهرهای محل بازی تیم محبوب شان می رساند و در آخرین ابتکار نیز شب گذشته با حضور ۵ هزار نفری (که خود  رقم بسیار عجیبی برای تماشای فوتبال بانوان است) اجرای اولین طرح موزاییکی فوتبال زنان به نام خود زدند.

 

عکس: نرگس محمدخواه

 

1408119

دیدگاه‌ها