کد خبر : 1613525 | 03 خرداد 1398 ساعت 09:40 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود پیشنهاد CR7، مورینیو سرمربی یووه نمی‌شود

اسکای مدعی شد با وجود حمایت کریستیانو رونالدو از سرمربی‌گری مورینیو در یوونتوس، آقای خاص هدایت این باشگاه ایتالیایی را به دست نخواهد گرفت.

با وجود پیشنهاد CR7، مورینیو سرمربی یووه نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اسکای اسپورتز مدعی شد با وجود اینکه کریستیانو رونالدو، ابرستاره باشگاه یوونتوس از منصوب شدن ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی این تیم حمایت کرده ولی آقای خاص سرمربی یووه نخواهد شد چرا که قیمت او بیشتر از محدوده قیمتی است که باشگاه ایتالیایی برای سرمربی خود کنار گذاشته است.

 

1408055

 

اسکای به نقل از منابع نزدیک به باشگاه یوونتوس اعلام کرد یوونتوس که تابستان گذشته رونالدو را با پرداخت 105 میلیون پوند به خدمت گرفته امسال از نظر مالی قادر به پرداخت مبالغ هنگفتی که در صورت امضای قرارداد با مورینیو برای پرداخت به او نیاز خواهد داشت نخواهد بود.

 

رونالدو اخیراً اختلافات خود با مورینیو راکنار گذاشته و به مدیران یوونتوس پیشنهاد کرده بود سرمربی سابقش در رئال مادرید، ژوزه مورینیو را به عنوان جانشین آلگری و سرمربی جدید این تیم منصوب کنند.

 

اسکای اسپورتز می‌گوید با وجود اختلافهایی که در دوران حضور مورینیو در برنابئو بین او و رونالدو وجود داشت، در حال حاضر رابطه آنها خوب است و ستاره پرتغالی و آقای خاص در آینده می‌توانند دوباره با هم کار کنند.

 

 

 

دیدگاه‌ها