کد خبر : 1613340 | 01 خرداد 1398 ساعت 21:35 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

وینسنته دل بوسکه:

می دانم شرایط زیدان چقدر دشوار است

وینسنته دل بوسکه، سرمربی سابق و پرافتخار رئال مادرید، معتقد است این تیم زیر نظر زین الدن زیدان احیا خواهد شد.

می دانم شرایط زیدان چقدر دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فصلی که سه سرمربی عوض کرد در نهایت بدترین نتیجه چند سال اخیر خود را گرفت و ورود زیدان در اواخر فصل نیز تغییری در شرایط ایجاد نکرد اما دل بوسکه اطمینان دارد با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت، آنها دوباره تبدیل به تیم قدرتمندی خواهند شد.

 

دل بوسکه گفت: "زیدان تا به حال مشاوره ای از من نخواسته اما از نظر من رئال مادرید ترکیب بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و آنها در آینده دوباره تبدیل به تیم خوبی خواهند شد. بدترین اتفاق برای رئال مادرید در این فصل این بود که آنها سه سرمربی در طول فصل داشتند و این اتفاق تاثیر معکوسی در کسب موفقیت داشت. من خودم چنین شرایطی را تجربه کرده ام و می دانم که چقدر اوضاع پیچیده و دشوار است."

 

1407646

 

فینال کوپا دل ری بین بارسلونا و والنسیا: "هیچ چیز در این فینال مانند همه دیدارهای نهایی کوپا دل ری معلوم و قطعی نیست. فینال کوپا مسابقه ای است که من همیشه می خواستم در آن بازی کنم. روزهایم را به یاد می آورم که فینال کاستلون پیش روی ما قرار داشت و این دیدار مهمترین بازی برای من بود.

 

تیم قهرمان لالیگا همیشه بهترین است و بارسلونا در سال جاری با فوتبال خوب و نتایج موفق خود این موضوع را نشان داد اما این فصل لالیگا بسیار عجیب بود زیرا رئال مادرید جایی در کورس قهرمانی نداشت."

دیدگاه‌ها