کد خبر : 1611797 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 21:43 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

جورجو واینالدوم:

برای تکمیل فصل درخشان جام می خواهیم

جورجو واینالدوم، هافبک لیورپول، مدعی شد فصل مرسی سایدی ها فوق العاده بوده است.

برای تکمیل فصل درخشان جام می خواهیم


به گزارش "ورزش سه"، جورجو واینالدوم یکی از ستاره های لیورپول در دیدار فوق العاده آنها برابر بارسلونا بود و دقایقی بعد از ورود به میدان موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند. حالا جورجو واینالدوم مدعی شد برای تکمیل این فصل درخشان آنها باید صاحب جام شوند.

 

جورجو واینالدوم به وب سایت لیورپول گفت: "اگر به زمان تعطیلات بازگردیم، من فکر می کنم همه متوجه خواهند شد که فصل خوبی داشته ایم، یک فصل شگفت انگیز.

 

1404509

 

با کسب نود و هفت امتیاز ما در شرایط معمول باید قهرمان لیگ برتر می شدیم اما تیم حریف یک امتیاز بیشتر گرفت و قهرمان شد. به طور کلی، من فکر می کنم فصل خوبی داشته ایم و اکنون چالش ما این است که جام بگیریم و اینگونه فصل ما کامل است.

 

اگر فصل جاری بدون عنوان به پایان برسد، بسیار ناراحت کننده خواهد بود، با توجه به اینکه من فکر می کنم ما در این فصل کاملا باثبات بوده و خیلی خوب عمل کرده ایم و سزاوار کسب جام هستیم. پیروزی هایی همانند غلبه بر اورتون در خانه، فولام و نیوکاسل بیرون از خانه و احتمالا پنج یا شش بازی دشوار تر که فراموش کرده ام نشان می دهد ما همه توان خود را دادیم اما انگار کافی نبود.

 

در دو بازی پایانی ما باید پیروز شده و در انتظار سیتی می ماندیم اما آنها نیز پیروز شدند و لایق قهرمانی بودند. باید پایان خوبی داشته باشیم، ما قصد داریم همه چیز را برای رسیدن به این هدف دشوار ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها