کد خبر : 1611774 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 19:04 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره بارسا و دعوت گواردیولا به بازگشت

ریوالدو، ستاره برزیلی و سابق بارسلونا، ابراز امیدواری کرد پپ گواردیولا به لالیگا بازگردد.

اسطوره بارسا و دعوت گواردیولا به بازگشت


به گزارش "ورزش سه"، روزگاری ریوالدو و گواردیولا در ترکیب بارسلونا کنار یکدیگر هنرنمایی می کردند و حالا ستاره سابق آبی اناری ها معتقد است از همان ابتدا معلوم بود گواردیولا سرمربی خواهد شد، اما این همه موفقیت ریوالدو را متحیر کرده و او علاقمند است گواردیولا در تابستان امسال دوباره به اسپانیا بازگردد.

 

ریوالدو گفت: "از زمان ورود پپ گواردیولا شرایط منچسترسیتی تغییر کرده و بهتر شده است و فتح دو عنوان متوالی در چنین لیگ برتری به این معنی است که در حال حاضر گواردیولا بخش مهمی از تاریخ باشگاه سیتی است. رقابت این فصل سیتی با لیورپول سخت بود و دو تیم فاصله کمی داشتند، بنابراین باید به بازیکنان و کادر فنی شهر به خاطر این دستاورد تبریک گفت، زیرا هیچ چیز برای آنها آسان حاصل نمی شود.

 

1406247

 

زمانیکه با گواردیولا همبازی بودم او عادت داشت در رختکن صحبت کند و مشخص بود در آینده سرمربی می شود، اما من هرگز فکر نمی کردم که او بتواند به چنین موفقیت هایی دست پیدا کند و در هر باشگاهی که در آن کار کرده این دستاوردها را حاصل کند.

 

گواردیولا همیشه برای مربی شدن جاه طلب بود و حالا من به خاطر دستاوردهای وی خوشحالم، زیرا گواردیولا بدون شک یکی از بهترین سرمربیان دنیاست.

 

پپ یک روش ویژه برای ارتباط با بازیکنانش دارد و به نظر می رسد همه بازیکنان احساس خوبی از کار کردن با او داشته باشند. من اعتقاد دارم گواردیولا فرصت و پروژه های جدیدی را در تابستان امتحان خواهد کرد و با وجود رضایت ظاهری در سیتی، شاید یک پیشنهاد خوب از یک باشگاه اسپانیایی وی را به بازگشت متقاعد کند. گواردیولا دوست ندارد که از دوستان و خانواده اش دور باشد، بنابراین بازگشت احتمالی به اسپانیا به سود او خواهد بود."

دیدگاه‌ها