کد خبر : 1611752 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 17:55 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سابق کهکشانی ها:

هازارد به تنهایی کاری برای رئال نخواهد کرد

منابع اسپانیایی و انگلیسی، انتقال ادن هازارد به رئال را امری قطعی می دانند.

هازارد به تنهایی کاری برای رئال نخواهد کرد

به گزارش "ورزش سه" به نظر می رسد فاصله چندانی تا برگزاری مراسم معارفه ستاره بلژیکی و 28 ساله چلسی در برنابئو وجود ندارد. روز گذشته نشریه اکیپ ادعا کرد که دو باشگاه بر سر انتقال ادن هازارد با مبلغ 100 میلیون یورو به توافق کامل دست یافته اند و این انتقال بعد از فینال لیگ اروپا بین دو تیم چلسی و آرسنال، از سوی دو باشگاه رسما اعلام خواهد شد.

 

 

1406230

 

 

ماریانو گارسیا رامون، سرمربی سابق رئال(مقطعی کوتاه در سال 2004) در مورد این انتقال گفت:« بعید می دانم هازارد به تنهایی بتواند مشکلات رئال را حل کند. فعلا باید منتظر شروع نقل و انتقالات تابستانی بمانیم. از نظر من، رئال نیاز به جذب ستاره های بیشتری دارد و همچنین چند بازیکن نیز باید از این تیم بروند.»

 

شایعات حضور لوکا زیدان به عنوان گلر دوم رئال:« اگر زیدان چنین تصمیمی گرفته، باید به آن احترام گذاشت. او حتما از اینکه لوکا به دروازه بانی بزرگ تبدیل خواهد شد، اطمینان دارد. فکر نمی کنم زیدان در این مورد ریسک کند و اگر تصمیمی گرفته، روی آن تردیدی نداشته است.»

 

بی عدالتی در حق کیلور ناواس:« مشکل رئال در دروازه نیست و اینکه دو دروازه بان بزرگ در این تیم باشند نیز یک معضل نخواهد بود. جدای از همه اینها معتقدم در حق ناواس بی عدالتی صورت نگرفته است.»

 

 

1398329

 

دیدگاه‌ها