کد خبر : 1611740 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 17:18 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

دست نشان: مرگ و زندگی یعنی مسابقه فردا

آن برد مقابل استقلال تاریخی بود اما حالا در خاطره‌هاست!

نادر دست نشان می‌گوید دیدار فینال جام حذفی چند سال گذشته بین پگاه و استقلال بسیار تاریخی بوده و باید در خاطره‌ها آن را جست و جو کرد.

آن برد مقابل استقلال تاریخی بود اما حالا در خاطره‌هاست!

به گزارش "ورزش ‌سه"،  سپیدرود آخرین بازی خود در لیگ هجدهم را برابر استقلال در ورزشگاه آزادی انجام می‌دهد. دیداری که نادر دست نشان از آن به عنوان مسابقه مرگ و زندگی تعبیر می‌کند و با امید فراوان به دنبال شکست آبی پوشان و ماندن در لیگ برتر است. نادر دست نشان که در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با حریف پر آوازه خود حضور نداشت، در مورد غیبتش و هم‌چنین مسابقه فردا گفت: من در حال حاضر در جاده حضور دارم و هنوز به تهران نرسیده‌ام. به همین دلیل نتوانستم حضور فعالی در کنفرانس مطبوعاتی داشته باشم. بازی بسیار سخت و حساسی را پیش رو داریم. مسابقه برای ما مرگ و زندگی است و ان‌شاالله که بتوانیم نتیجه را به نفع خود کنیم و ببریم تا از این طریق زنده بمانیم. شرایط در این دو هفته به خصوص برابر نفت مسجدسلیمان و نساجی اصلا مناسب نبوده و همه چیز به ضرر و علیه سپیدرود بوده است.

 

اعضای سپیدرود در دو بازی اخیر این تیم اعتراض بسیار زیادی را به داور وارد کردند و معتقدند همه چیز به ضرر آن‌ها رقم خورده است. دست نشان در مورد این موضوع گفت: فیلم هر دو بازی موجود است و شما می‌توانید آن را ببینید و قضاوت کنید. اول از همه باید به کمیته داوران بابت انتخاب خوبی که داشتند تبریک بگویم. این مسابقه حساس  داوری قدرتمند و شجاع می‌خواست که با انتخاب علیرضا فغانی این اتفاق رخ داد. متاسفانه در بازی با نفت فردی با چنین ویژگی داور نبود و حالا خوشحالم که فردا این چنین داوری داریم. در آن مسابقه همه دیدند که چه اتفاقاتی رخ داد. اما بگذارید به یک مسئله اشاره کنم، استقلال یک گل سالم به صنعت نفت زد که همه به آن اشاره می‌کنند. چرا کسی گل سالم ما را نمی‌بیند و به آن نمی‌پردازد؟ مهرداد عبدی به جای دفع توپ پای مهرداد بایرامی را شوت کرد و داور به راحتی از کنار آن گذشت. دقیقه 89 آبشک با دست بلبلی را هول داد اما داوران هیچ کدام نمی‌بینند. نیمه اول بایرامی با عبدی کورس گذاشت و توسط این بازیکن متوقف شد اما داور هیچ کارت زردی نداد. در نقطه مقابل مهدوی با یک خطای بسیار کوچک که اصلا مثل آن نبود کارت زرد گرفت و از بازی حساس با استقلال محروم شد. بازیکنان من بدون هیچ امکان مالی و حتی رفاهی فقط برای هواداران تلاش می‌کنند اما وقتی این مسائل را می‌بینند دیگر چه کاری انجام دهند؟ مگر ما به پرسپولیس و فولاد نباختیم؛ آن موقع داور را بهانه کردیم؟ ضعف خودمان را قبول کردیم اما در این دو دیدار همه چیز از روز روشن تر است.

 

1399654

 

سرمربی حال حاضر سپیدرود چند سال قبل همراه با پگاه گیلان در فینال جام حذفی برابر استقلال قرار گرفت و توانست بازی رفت را با برد پشت سر بگذارد اما در استادیوم آزادی جام را به امیر قلعه نویی و شاگردانش واگذار کرد و اینگونه تراژدی تلخی به یاد دارد. وی در مورد آن بازی و تفاوتی که با دیدار فردا خواهد داشت گفت: بازی بسیار بزرگی بود. اما آن مسابقه‌ی آخر ما نبود و حکم مرگ و زندگی برای اعضا نداشت. بازیکنان تیم در آن زمان شور و هیجان و اعتماد به نفس بیشتری داشتند و توانستند آن برد تاریخی را به دست آورند. اما در فوتبال نمی‌شود با خاطره زندگی کرد و باید در میدان فردا بدون اشتباه باشیم تا دل هواداران شاد بشود. در بازی با نساجی خیلی گل‌های بدی خوردیم و اسیر ضد حملات این تیم شدیم که نباید این اتفاق رخ می‌‎داد. بازیکنانم بر خلاف آن فینال خیلی استرس دارند و به دنبال نگهداری تیم در لیگ برتر هستند و همین کار را سخت تر می‌کند.

 

دست نشان شرایط مالی سپیدرود را بسیار سخت دانست و در ادامه گفت: علاوه بر دو پاداش ناچیز یک پرداختی بسیار ناچیز هم قبل از عید بود که اصلا مبلغی محسوب نمی‌شود. بچه‌های ما به دنبال این نیستند تا به بهانه عدم دریافت پول بخواهند کم بگذارند. امکانات مالی و رفاهی کمی داریم و لازم است تا از تیم حمایت شود.

 

سرمربی تیم سپیدرود در پایان نیز گفت: تمامی تصاویر بازی سپیدرود و نفت مسجدسلیمان وجود دارد و تعجب می‌کنم چرا هیچ حکمی در مورد آن داده نشده است. شاید گزارشی داده نشده یا مسئولان چیزی ندیدند. اما هر چه هست فدراسیون باید جواب بدهد. سازمان لیگ و کمیته انضباطی باید دقت خود را بیشتر کنند. اگر هیچ حکمی صادر نشود این درگیری و حواشی برای دیگر افراد و استادیوم‌ها عادی می‌شود و ای کاش سریع‌تر همه چیز طبق قانون و عدالت رقم می‌خورد و در همه جا با هواداران برخورد یکسانی صورت می‌گرفت.

دیدگاه‌ها