کد خبر : 1611706 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 15:03 | 628 بازدید | 0 دیدگاه

آن ها شایسته ترین برای دریافت جام هستند

آشوبی: پرسپولیس با یک نمایش هجومی قهرمان می شود

ستاره خط هافبک پرسپولیس در لیگ هفتم که با این تیم به مقام قهرمانی رسید معتقد است تیمش با یک بازی هجومی بار دیگر قهرمان خواهد شد.

آشوبی: پرسپولیس با یک نمایش هجومی قهرمان می شود

به گزارش" ورزش سه"فرزاد آشوبی یکی از کسانی است که اینروزها به واسطه قهرمانی منچستر سیتی حس خوبی دارند. او طرفدار پرو پا قرص پپ گواردیولا است و بشدت از این قهرمانی خوشحال است.


آشوبی یکی از بهترین هافبک های وسط فوتبال ایران در دهه گذشته بوده و یکی از ارکان قهرمانی تیمش در لیگ هفتم بعد از ده سال به حساب می آید. داستان خوابی که دیده بود که پاس گل می دهد و ضربه ایستگاهی که در دقیقه 97 در نهایت توسط سپهر حیدری تبدیل به گل شد نیز از خاطرات جالب آن قهرمانی دراماتیک است. هافبک شماره 17 پرسپولیس درباره شرایط این تیم دربازی فردا برابر پارس جنوبی گفت:« من فکر می کنم پرسپویس فردا با شایستگی قهرمان می شود. این تیم واقعا مستحقش هم هست چرا که بهترین عمکرد را در میان بقیه تیم ها داشته است. ثبات مدیریتی و کادرفنی و بازیکنانی که این تیم داشته عامل موفقیت پرسپولیس بوده و به نظرم این قهرمانی شایسته این تیم است.»


او درباره عملکرد برانکو ایوانکوویچ گفت:« درباره برانکو چه می توان گفت. عملکردش فوق العاده بوده است اما اگر بخواهم نقدی به او داشته باشم این است که تیمش در مقاطعی دچار مشکل می شود. درواقع مصاحبه برانکو قبل از بازی با پاختاکور به خوبی این موضوع را نشان می دهد. او گفت که برایم فرقی ندارد که با پاختاکور بازی داریم یا السد؟ این نشان می دهد که او فقط به تیم خودش فکر می کند و اعتقادی به آنالیز حریفان ندارد. این روش را بارسلونای پپ گواردیولا هم بازی می کرد اما همین پپ در منچستر سیتی در بازی هایی که برد می خواست فرناندینو را بیرون گذاشت گوندوقان را که تهاجمی تر بود بازی داد. بازهم می گویم نمی توان به برانکو به خاطر نتایج فوق العاده ای که گرفته ایرادی گرفت اما خب شاید به تعویض ها و عدم آنالیز حریفانش بتوان انتقاد کرد.»


فرزاد آشوبی در پایان گفت:« پرسپولیس با انگیزه بزرگی که دارد فردا یک نمایش خیلی خوب ارائه خواهد داد هرچند با یک مساوی هم به قهرمانی می رسد اما من فکر می کنم پرسپولیس فقط با هدف برد به زمین برود.»

 

دیدگاه‌ها