کد خبر : 1611663 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 12:33 | 61.2K بازدید | 0 دیدگاه

مردم و رسانه‌ها؛ یکی دو ساعت عقب‌تر از اخبار قرارداد

ویلموتس به کمپ تیم های ملی رسید (عکس)

در ادامه بی اطلاع گذاشتن رسانه ها و البته پنهان کاری مسئولان فدراسیون فوتبال، دقایقی پیش از برنامه صبح امروز مارک ویلموتس پرده برداری شد.

به گزارش "ورزش سه"، اصلا گویا ناف فوتبال ایران را با پنهان کاری بریده اند، جدیدترین پنهان کاری که هر دو سر آن به فدراسیون فوتبال می رسد مربوط به سرمربی جدید تیم ملی ایران است و زمانی که هواداران تیم ملی و رسانه ها به دنبال اطلاع از ریز اخبار هستند، مسئولان تمایل دارند به هر دلیلی چند ساعت مردم و رسانه ها را از لحظه وقوع اتفاقات دور نگه دارند تا هر خبری با یکی دو ساعت تاخیر به رسانه ها برسد. گویی که مسئولان با این حربه به دنبال خریدن زمان باشند تا بتوانند در محیطی دور از خبرنگاران و عکاسان قرارداد نهایی با مرد بلژیکی را به ثبت برسانند و احتمالا پس از آن نیز ساعتی را برای حضور در نشست خبری سرمربی جدید تیم ملی تعیین کنند.


از جمله برنامه های ویلموتس گویا حضور در مرکز ملی فوتبال بود و این مربی صبح امروز به همراه محمدرضا ساکت و ابراهیم شکوری راهی این مکان شد و امکانات و تجهیزات مختلف مرکز ملی فوتبال شامل؛ زمین های چمن طبیعی، مصنوعی، سالن فوتسال، مرکز پک، انبارها، بخش های پزشکی، هتل ها، موزه و ...بازدید به عمل آورد.


پس از بازدید ویلموتس و هیات همراه، نشست وی با رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد که هنوز از چند و چون آن خبری در دست نیست.

 

ویلموتس در کمپ تیم ملی

 

ویلموتس در کمپ تیم ملی

 

ویلموتس در کمپ تیم ملی

 

1406162

 

بازدید مارک ویلموتس از امکانات مرکز ملی فوتبال

 

 

دیدگاه‌ها