کد خبر : 1611662 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 12:24 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

تایید مذاکره ادو با آرسنال برای پست مدیر فنی

ادو، ستاره سابق آرسنال تایید کرد که با این باشگاه برای منصوب شدن به عنوان مدیر فنی گفتگو کرده است.

تایید مذاکره ادو با آرسنال برای پست مدیر فنی

به گزارش "ورزش سه"، ادو، هافبک سابق آرسنال که در حال حاضر به عنوان هماهنگ‌کننده تیم ملی فوتبال برزیل فعالیت می‌کند، از چندی پیش به عنوان گزینه منصوب شدن به عنوان مدیر فنی آرسنال مطرح بوده است.

 

آرسنال در اوایل سال جاری قصد داشت مونچی را به عنوان مدیر فنی خود منصوب کند ولی در نهایت با او به توافق نرسید تا مونچی به باشگاه سابقش سویای اسپانیا بازگشته و در آن تیم مشغول به کار شود.

 

روزنامه انگلیسی گاردین پیش از این اعلام کرد ادو روز هفتم جولای، بعد از پایان رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به آرسنال خواهد پیوست و رسانه‌های برزیلی گزارش داده بودند که ادو و آرسنال قراردادی پنج ساله امضا خواهند کرد تا ادو به عنوان مدیر فنی باشگاه مشغول به کار شود.

 

1406147

 

ادو دیروز در این باره به خبرنگاران گفت:" بله، من با باشگاه آرسنال در این باره گفتگوهایی داشته‌ام. ولی خیلی روشن به آنها گفتم که در حال حاضر تمام حواسم معطوف به کوپا آمه‌ریکا است و به خاطر کوپا آمه‌ریکا درباره هیچ چیز با هیچ باشگاهی مذاکره نخواهم کرد".

 

هافبک برزیلی سابق آرسنال در ادامه گفت:" به آنها گفتم اگر بعد از کوپا آمه‌ریکا بخواهید با من مذاکره کنید منتظر پیشنهادهای شما خواهم بود. آن موقع می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم و با هم جلسه‌ای بگذاریم. ولی تا پیش از آن، تمام حواس من معطوف به کوپا آمه‌ریکا خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها