کد خبر : 1611645 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 11:10 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم کارشکنی‌ انگلیس در صدور روادید تکواندوکاران

میرهاشم مسابقات جهانی منچستر را از دست داد؟

کارشکنی سفارت انگلیس در صدور روادید تکواندوکاران ایرانی برای حضور در مسابقات جهانی همچنان ادامه دارد و همزمان با آغاز این رقابت‌ها هنوز ویزای سه ملی پوش صادر نشده است.

میرهاشم مسابقات جهانی منچستر را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 منچستر در حالی از امروز آغاز خواهد شد که تاکنون ویزای میرهاشم حسینی، عرفان ناظمی و سجاد مردانی از سوی کشور میزبان صادر نشده است.


رقابت‌های اوزان 54- و 68- کیلوگرم در مسابقات قهرمانی جهان فردا برگزار خواهد شد و آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی نمایندگان تکواندوی ایران در این روز هستند؛ این نفرات باید امروز وزن‌کشی خود را انجام دهند، اما متاسفانه دیروز تنها ویزای آرمین هادی پور صادر شده و  حضور میرهاشم حسینی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و علی‌محمد بسحاق نیز روادید خود را دریافت کرده‌اند.


بسحاق در کنار ملی پوشان حاضر در ایران مانده و سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو به همراه آرمین هادی پور ساعت 5 صبح امروز تهران را به مقصد منچستر ترک کردند. 


با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد میرهاشم حسینی شانس کمی برای حضور در مسابقات جهانی دارد و به خاطر یک کارشکنی عجیب تمام زحمات این تکواندو هدر رفته است. البته طبق اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون در صورتی که امروز هم ویزای این تکواندوکار صادر شود،با هماهنگی های به عمل آمده، او می تواند دیرتر وزن کشی کند و فردا به مصاف حریفانش روی شیاپچانگ برود. 


با این حال دیر رسیدن تکواندوکاران به محل مسابقات هم می تواند باعث خستگی و عدم تمرکز آنها در روز مسابقه باشد.

 

دیدگاه‌ها