کد خبر : 1611566 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 20:34 | 82.9K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت آذربایجانی ها از مصاحبه جنجالی کلوپ

الخان مامدوف، رئیس اتحادیه فوتبال آذربایجان، نسبت به انتقادهای یورگن کلوپ واکنش نشان داد.

عصبانیت آذربایجانی ها از مصاحبه جنجالی کلوپ


به گزارش "ورزش سه"، کلوپ چند روز قبل از برگزاری فینال های تیم انگلیسی در شهرهایی مانند باکو و مادرید انتقاد کرده و به تصمیم گیرندگان چنین انتخاباتی اعتراض کرد اما الخان مادوف معتقد است نباید فوتبال را تنها در غرب اروپا محدود کرد و باید مرزهای آن را گسترش داد.

 

الخان مادوف گفت: "من از سخنان یورگن کلوپ ناراحت شدم و همیشه تصور می کردم او یک فرد بسیار مثبت است. البته همه ما می دانیم که کلوپ یک سرمربی بزرگ است که نتایج فوق العاده ای در فوتبال به دست آورده است.

 

1406044

 

اما با این همه، من اصلا با نظرات او مبنی بر اینکه فوتبال باید از لحاظ جغرافیایی محدود شود موافق نیستم. ما باید ارزش های فوتبال را ترویج داده و یکی از ارزش های اصلی ما گسترش مرزهای فوتبال و جهانی شدن آن است زیرا اروپا سالهاست فراتر از مرزهای کشورهای غربی این قاره بوده است.

 

من معتقد هستم که برگزاری مسابقات فینال در اروپای شرقی فرصتی جدید برای توسعه فوتبال در این کشورها را فراهم می کند و باعث می شود جوانان به فوتبال جذب شوند. شاید در سال جاری قیمت ها در مادرید به دلیل برگزاری فینال لیگ قهرمانان افزایش یافته، اما این موضوع اقتصادی بوده و این اتفاق همه جا در آستانه حوادث ورزشی بزرگ اتفاق می‌افتد.

 

تنها سه شهر سویا، استانبول و باکو برای برگزاری فینال نامزد شده بودند و هیچکس توانایی کشورهای دیگر را برای شرکت در این انتخابات محدود نمی کند."

دیدگاه‌ها