کد خبر : 1611565 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 20:23 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال در فصل ثبات و جنگ رکورد

سیدجلال حسینی که در این فصل تنها یک جدال پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داده، با ثباتی جالب توجه به دنبال دستیابی به هفتمین عنوان قهرمانی در لیگ برتر است تا به بازیکنی بی‌بدیل در فوتبال ایران تبدیل شود.

سیدجلال در فصل ثبات و جنگ رکورد

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان پرسپولیس در این فصل و تا پیش از جدال با پارس جنوبی جم تنها در یک بازی و برابر صنعت نفت آبادان به دلیل مصدومیت غایب بوده تا حضوری پررنگ در ترکیب سرخپوشان از خود به جا گذاشته باشد. این مساله در شرایطی شکل گرفته که سیدجلال حسینی در فصل گذشته تنها در 20 بازی لیگ برتر برای سرخپوشان به میدان رفته بود و با مصدومیت و محرومیت 10 دیدار فصل را برای این تیم در لیگ هفدهم از دست داده بود.


سیدجلال حسینی در شرایطی اکنون آماده دیدار با پارس جنوبی جم در هفته پایانی لیگ برتر می‌شود که قادر است در صورتی قهرمانی در این فصل به هفتمین قهرمانی خود در تاریخ 18 دوره آن دست یابد. او پیش از این با پیراهن تیم‌های سایپا، سپاهان (سه بار) و پرسپولیس (دو بار) به قهرمانی دست یافته بود.


کاپیتان و مدافع باتجربه و 37ساله پرسپولیس در هر 5 بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشته و 3 دیدار در جام حذفی نیز برای تیم به میدان رفته است تا در این فصل 36 جدال با پیراهن پرسپولیس را به نام خود کند و فرصت این را داشته باشد تا با حضور در دو بازی باقیمانده در لیگ برتر و آسیا و همچنین دو جدال احتمالی در جام حذفی، به آمار 40 بازی در یک فصل با این شرایط سنی دست یابد.


سیدجلال حسینی تا به اینجای فصل 3 کارت زرد نیز دریافت کرده تا خطر محرومیت در این فصل را از خود دور کند و قادر باشد بدون محرومیت لیگ را به پایان برساند. بازیکنی که باتجربه بالای خود توانسته بیشتر با آمادگی ذهنی‌اش تکنیک دفاعی را برابر حمله‌وران حریف به اجرا بگذارد و کمترین معدل اشتباه و بیشترین حضور در تیم منتخب و نمرات بالای سایت‌های ارزش‌گذاری را به خود اختصاص دهد.


باید دید فصل موفق کاپیتان سرخ‌ها در نهایت با دستیابی به هدف بزرگ او برای رسیدن به قهرمانی لیگ و رکورد شاید جاودانه در فوتبال ایران همراه خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها