کد خبر : 1611523 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 16:40 | 189.6K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلات خانوادگی مانع از حضور دومین رئالی در تیم ملی؛

لوپتگی – ایران؛ چند قدم مانده بود اما...

سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید برای پیوستن به تیم ملی ایران به توافقاتی رسید اما به دلیل یک مسئله خانوادگی نتوانست در ایران حضور پیدا کند.

لوپتگی – ایران؛ چند قدم مانده بود اما...

به گزارش ورزش سه، منابع آگاه و نزدیک به فدراسیون فوتبال در حالی خبر از نهایی شدن حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران داده اند که یکی دیگر از گزینه های جدی آنها ژولین لوپتگی بود.

 

در شرایطی که چه از نظر رسانه ای و چه در مذاکرات رسمی، گزینه های مختلفی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران پس از کارلوس کی روش مطرح بوده اند، سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید یکی از نفراتی بود که مذاکره با او تا حدود بسیار خوبی پیش رفته بود.

 

مهدی تاج با ژولین لوپتگی گفت و گوها را برای پذیرش هدایت تیم ملی ایران آغاز کرده بود و تا مراحل خوبی نیز این مذاکرات پیش رفته بود. اما با وجود توافقات نسبتا خوب حاصل شده در این مذاکرات، سرمربی اسپانیایی اعلام کرد که به دلیل بیماری پدرش نمی تواند در مقطع فعلی کار در ایران را بپذیرد. شنیده ها حاکی از آن است که لوپتگی از رئیس فدراسیون ایران وقت خواسته و گفته که اگر پروسه انتخاب سرمربی برای تیم ملی به تعویق بیفتد و بیشتر طول بکشد، ممکن است بتواند در ایران حضور پیدا کند.

 

1406005

 

حتی وزارت ورزش ایران هم در بین گزینه های نهایی موجود برای هدایت تیم ملی، نگاه ویژه ای به ژولین لوپتگی داشتند و تمایل آنها برای مرد اول نیمکت تیم ملی بعد از کی روش، این سرمربی نامدار اسپانیایی بود.

 

حالا با نهایی بودن حضور ویلموتس در ایران، باید منتظر واکنش های رسانه ای و همچنین اهالی فوتبال درباره این موضوع باشیم؛ بازخوردهایی که اگر شخصی مثل لوپتگی سرمربی ایران می شد، قطعا کمتر می بود و در نگاه اولیه، افراد بیشتری با حضور او موافقت می کردند. شاید یکی از نکات جالب چنین انتخابی، جایگزینی یک رئالیِ سابق با سرمربی همین فصل سفید پوشان مادریدی بود و از این زاویه، حضور لوپتگی به جای کی روش اتفاق جذابی به نظر می رسید.

دیدگاه‌ها