کد خبر : 1611521 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 16:33 | 117.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیلی میل

لیست خرید تابستانی منچسترسیتی لو رفت

منچسترسیتی برای تقویت خود به منظور حضور قدرتمندتر در لیگ قهرمانان فصل بعد، به جذب 4 بازیکن می اندیشد.

لیست خرید تابستانی منچسترسیتی لو رفت

به گزارش "ورزش سه"، سیتی یکشنبه توانست برای دومین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شود و این فرصت را دارد تا با پیروزی بر واتفورد در جام حذفی، فاتح سه گانه فوتبال انگلیس شود.

تنها ناکامی سیتی در فصل جاری تا به اینجا در لیگ قهرمانان بوده است که نتوانست از سد تاتنهام در یک چهارم نهایی عبور کند. 

 

 

1406003

 

 

پپ گواردیولا برای تقویت سیتی در تابستان، فهرستی متشکل از 4 بازیکن را به سران باشگاه داده است. رودریگو هرناندز از اتلتیکو، حسام آئوآر از لیون، لوکا یوویچ از فرانکفورت و ماتایس دی لیخت از آژاکس. جذب این 4 بازیکن، 230 میلیون یورو تخمین زده می شود.

 

در واقع پپ قصد دارد تیمش را در تمام خطوط تقویت کند. برای دفاع روی دی لیخت، کاپیتان آژاکس تمرکز کرده است؛ در حالی که این بازیکن از بارسا نیز پیشنهادی جدی دارد. برای خط میانی، حسام آئوار، هافبک 20 ساله لیون مدنظر قرار دارد. لیون و سیتی در دور گروهی لیگ قهرمانان همگروه بودند و پپ از آنجا روی آئوار شناخت دارد. با توجه به جدایی احتمالی گوندوغان، آئوار می تواند جانشین او باشد.

 

 

1405036

 

 

برای پست هافبک دفاعی نیز رودریگو از اتلتیکو مدنظر پپ قرار دارد. بند فسخ او 70 میلیون یورو است. رودریگو فصل گذشته در اتلتیکو خوش درخشید و هرچند تمایلی برای جدایی ندارد ولی اگر پیشنهاد سیتی جدی باشد، ممکن است در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

برای خط حمله نیز لوکا یوویچ، گلزن برتر بوندسلیگا پس از لواندوفسکی در فهرست سیتی قرار دارد. او سخت موردتوجه رئال نیز قرار دارد و باید دید انتخاب نهایی اش چه تیمی خواهد بود.

 

 

1403470

 

 

دیدگاه‌ها