کد خبر : 1611449 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 12:00 | 119.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد جدید دارم

آخرین صحبت‌های برانکو درباره تمدید قرارداد

سرمربی کروات پرسپولیس در آخرین واکنش خود نسبت به پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد، از تمایل باشگاه خبر داده است.

آخرین صحبت‌های برانکو درباره تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت vecernji کراوسی، برانکو ایوانکوویچ از تمایل باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد دوباره با خود خبر داده است.


این سایت با اشاره به صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ در پایان نشست خبری خود بعد از جدال با ماشین سازی اعلام کرده که سرمربی این تیم مدعی است آنها با توجه به اشتباهات داوری در این بازی از دستیابی به پیروزی ناکام مانده‌اند: اتفاقات عجیب و غریبی در این دیدار رخ داد. ما در این بازی 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و 19 شوت به سمت دروازه ماشین سازی زدیم و فقط موفق شدیم یک گل به ثمر برسانیم. در این بازی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما بازیکنان تیم رقیب خوب دفاع کردند. گلی که به ما زده شد از روی یک اشتباه بود. روی بودیمیر 3 پنالتی رخ داد اما داور 2 تای آنها را ندید و تنها یکی از آنها را گرفت.


برانکو در ادامه درباره بازی هفته پایانی برابر پارس جنوبی جم گفته است: بوشهر یک شهر جنوبی در ایران است و هوا آنجا بسیار گرم است. تمام رقبای ما با 200 درصد توانشان مقابل ما بازی می کنند و پارس نیز یکی از رقبای سرسخت ماست. ما در چند هفته گذشته نتیجه خوب نگرفتیم و باید در این بازی مواظب باشیم. البته وقتی در تمرینات به بازیکنانم نگاه می‌کنم خیالم راحت می‌شود که پنج شنبه قهرمان خواهیم شد.


اصلی‌ترین موضوع در صحبت‌های برانکو با سایت vecernji به اعلام تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد با اوست: درباره قراردادم باید بگویم که من یک سال دیگر قرارداد دارم و باشگاه ایرانی به دنبال تمدید قرارداد با من است. من اکنون پیشنهادهای جدیدی نیز به دستم رسیده است.

دیدگاه‌ها