کد خبر : 1611360 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 18:50 | 70.5K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه پیرلو به یوونتوس برای جذب ستاره رئال

آندره‌‌آ پیرلو، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است یوونتوس نیاز به جذب بازیکنی همچون ایسکو دارد.

توصیه پیرلو به یوونتوس برای جذب ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ پیرلو که خود بین سال‌های 2011 تا 2015 در تیم فوتبال یوونتوس عضویت داشت، می‌گوید این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیاز به بازیکنی همچون ایسکو در خط میانی‌اش دارد و از سرمربی تاتنهام نیز تمجید کرد.

 

 

1405082

 

 

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس ایتالیا» درباره شایعه حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت یوونتوس در صورت جدایی مکس آلگری گفت:« پوچتینو هویت یوونتوس را دارد. او سرمربی مدرنی است که حالا سال‌هاست در انگلیس کار می‌کند. منظورم از مدرن هم تنها سبک بازی نیست، بلکه منظورم همه چیز است. پوچتینو از فوتبال اسپانیا به فوتبال انگلیس آمد و تجربیات زیادی در حوزه مربیگری کسب کرده است.»

 

 

1391261

 

 

پیرلو در خصوص نقطه ضعف یووه در خط میانی گفت:« به اعتقاد من یوونتوس نیاز به بازیکنی مثل ایسکو در خط میانی دارد. یوونتوس در ایتالیا در سطحی متفاوت از تیم‌های دیگر است، اما نیاز به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

یوونتوس در خط میانی نیاز به پیشرفت دارد و شاید آلگری هم احساس کرده که در خط میانی تیمش کیفیت لازم را ندارد. یوونتوس، کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت، اما آلگری نمی‌دانست که چطور باید او را در زمین تغذیه کنند. برای رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان نیاز به هافبک‌ها دارید.»

دیدگاه‌ها