کد خبر : 1611198 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 21:37 | 99.1K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی فن پرسی از فوتبال با موهای سفید (عکس)

رابین فن پرسی، مهاجم سابق آرسنال و تیم ملی هلند، امروز در دیدار فاینورد مقابل دن هاگ، آخرین بازی دوران حرفه ای اش را انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، فن پرسی که دوران حرفه ای اش را با فاینورد آغاز کرد، بهترین سال های بازی اش را با پیراهن آرسنال گذراند؛ هرچند نتوانست با توپچی ها به افتخارات زیادی دست پیدا کند اما همواره یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر بود.


او در نهایت در سال 2012 با انتقالی که خشم هواداران آرسنال را به همراه داشت، راهی منچستریونایتد شد و با این تیم توانست قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند. اما با بازنشستگی سرالکس فرگوسن، شرایط برای فن پرسی در الدترافورد چندان خوب پیش نرفت و حتی حضور لوئیس فن خال هم نتوانست شرایط را برای او چندان تغییر بدهد و این ستاره هلندی در نهایت راهی سوپرلیگ ترکیه شد تا برای فنرباغچه بازی کند.


فن پرسی که همیشه از علاقه اش برای بازنشستگی با پیراهن فاینورد صحبت می کرد، در نهایت در تابستان قبل به "دِ کوئیپ" برگشت تا آخرین فصل دوران حرفه ای اش را با پیراهن باشگاه محبوب اش سپری کند.


احتمالا به یاد ماندنی ترین لحظه ای که از این ستاره هلندی در یاد فوتبال دوستان مانده، به گل دیدنی او مقابل اسپانیا در جام جهانی 2014 برمی گردد؛ جاییکه او با یک ضربه سر شیرجه ای، ارسال تماشایی دالی بلیند را از بالای سر ایکر کاسیاس وارد دروازه کرد.


او که امروز به همراه فرزندانش در ورزشگاه "د کوئیپ" حضور پیدا کرد، یکی از آخرین ستاره های نسل قبل فوتبال هلند است که در دو جام جهانی پیاپی، به جمع 4 تیم پایانی رسید اما نتوانست به قهرمانی دست پیدا کند.

 

1405625

 

1405624

 

1405623

 

1405622

دیدگاه‌ها