کد خبر : 1610835 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 20:31 | 92.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب قرمزها مشخص شد؛

۱۱ بازیکن پرسپولیس برای رویارویی با ماشین

ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی با ماشین سازی مشخص شد.

۱۱ بازیکن پرسپولیس برای رویارویی با ماشین

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ برای دیدار با ماشین سازی نفرات مورد نظر خود را مشخص کرد. سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف ماشین سازی می‌روند که فرصت این را دارند که با کسب پیروزی به قهرمانی لیگ هجدهم دست پیدا کنند.

 

تیم پرسپولیس در این مسابقه با دروازه بانی بوژیدار رادوشوویچ وارد زمین خواهد شد‌. دو دفاع میانی قرمزها در این بازی شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی خواهند بود. در سمت راست مثل بازی های قبلی مهدی شیری حضور خواهد داشت و در سمت چپ نیز شایان مصلح بازی می‌کند.

 

در خط هافبک میانی کامیابی نیا، نوراللهی، نعمتی و ترابی بازی می‌کنند و البته باید دید که آرایش آن ها به چه شکلی خواهد بود. در بازی قبلی پرسپولیسی ها آرایش خطی داشتند اما این بار پیش بینی می‌شود کامیابی نیا تک هافبک دفاعی باشد و در سمت راست و چپ او نوراللهی و نعمتی بازی کنند. در راس این لوزی نیز مهدی ترابی حضور خواهد داشت.

 

در این بازی برانکو برای خط حمله علی علیپور و ماریو بودیمیر را قرار داده است. این دو زوج خط حمله را تشکیل می‌دهند و امیدوارند تا ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارند.

 

روی نیمکت پرسپولیسی ها مهدی شریفی، شایان مصلح، سروش رفیعی، محمد امین اسدی، سعید کریمی و... را در اختیار دارند و برانکو می‌تواند از آن ها استفاده کند.

 

ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی با ماشین سازی:


بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر، علی علیپور

 

 

1405202

دیدگاه‌ها