کد خبر : 1610734 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 12:42 | 237.5K بازدید | 0 دیدگاه

تحلیل مارکا از برنامه نقل و انتقالاتی رئال مادرید

دورخیز رئال برای بازگشت به تاج و تخت

روزنامه اسپانیایی مارکا صفحه اول خود را به وضعیت نقل و انتقالات تابستانی رئال مادرید اختصاص داده و به بررسی گزینه‌های مد نظر این تیم پرداخته است.

دورخیز رئال برای بازگشت به تاج و تخت

به گزارش "ورزش سه"، مارکا می‌گوید این روزها از هر کدام از مسئولین رئال مادرید که درباره برنامه‌های باشگاه برای نقل و انتقالات تابستانی پرسیده می‌شود پاسخ یکسانی دریافت می‌شود:" هنوز تا پایان تابستان خیلی مانده و ما عجله نداریم". اما واقعیت این است که بعد از فصل افتضاح رئال مادرید، تمایل هواداران این تیم به ورود چهره‌های جدید به باشگاه بیش از هر زمان دیگری است. حتی با وجود خبر خوب حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا توسط لیورپول، هواداران رئال نیاز دارند که هر چه زودتر با ورود ستاره‌های بزرگ به تیم‌شان هیجان‌زده شوند.

 

1405055

 

اما بررسی مارکا درباره گزینه‌های تابستانی رئال مادرید از این قرار است:

 

ادن هازارد

 

1404104

 

هدف اصلی رئال برای نقل و انتقالات تابستانی و ستاره‌ای که احتمال قطعی شدن انتقالش بیشتر از هر کس دیگری به نظر می‌رسد ادن هازارد است. اینکه باشگاه با هازارد به توافق لفظی دست یافته مدتها است که فاش شده و همه از آن خبر دارند. چلسی اعلام کرده که چاره‌ای جز واگذاری هازارد ندارد ولی مشکل اینجا است که رقم درخواستی باشگاه لندنی، یعنی 140 میلیون یورو برای رئال بیشتر از حدی است که قابل پرداخت باشد و به همین دلیل است که مذاکره و چانه‌زنی بین دو باشگاه در جریان است. رئال قصد دارد این مبلغ را به چیزی در حدود 100 میلیون یورو یا کمی بیشتر کاهش دهد. مارکا می‌گوید تمایل چلسی به خرید دائمی ماتئو کوواچیچ از رئال اهرمی است که باشگاه اسپانیایی در این مذاکرات از آن استفاده می‌کند. اما بعید به نظر می‌رسد تا بعد از فینال لیگ اروپا که چلسی در آن حضور دارد، خبری درباره انتقال هازارد به صورت رسمی اعلام شود.

 

لوکا یوویچ

 

1402081

 

مارکا می‌گوید لوکا یوویچ، مهاجم 21ساله آینتراخت فرانکفورت از سوی رئال مادرید به عنوان گزینه‌ای گلزن مورد توجه قرار گرفته و نام او در فهرست هدفهای اصلی باشگاه اسپانیایی قرار دارد. با اینکه ایکاردی و پیونتک هم مورد توجه رئال هستند ولی احتمال جذب یوویچ بیشتر به نظر می‌رسد. مادرید هنوز با آینتراخت درباره او مذاکره نکرده ولی رئال از ایجنت یوویچ شنیده که باشگاه آلمانی برای فروش ستاره صربش 70 میلیون یورو می‌خواهد.

 

پل پوگبا

 

1403448

 

جنجالی‌ترین شایعات نقل و انتقالاتی رئال مادرید بدون شک درباره پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد است. مارکا می‌گوید پوگبا خواسته اصلی زیدان از مدیران باشگاه است چون زیدان معتقد است به پوگبا برای تقویت مرکز خط میانی‌اش نیاز دارد. اما مدیران رئال نه از کیفیت فوتبالی پوگبا راضی‌اند، نه از قیمت او و نه از شخصیتش. مدیران رئال معتقدند پرداخت 180 میلیون یورو برای بازیکنی که هم فراز و نشیبهای زیادی دارد و هم در فصل جاری نتوانسته نقش مثبت قابل توجهی در منچستریونایتد بازی کند توجیه ندارد. به همین علت است که رئال، مساله پوگبا را تا پایان فصل جاری به تعویق انداخته ولی چون زیدان درباره انتقال پوگبا به رئال مصمم است به احتمال قریب به یقین، در پایان فصل جاری بین دو باشگاه مذاکره انجام خواهد شد.

 

نیمار

 

1404133

 

مارکا می‌گوید رئال مادرید بدش نمی‌آید نیمار را در برنابئو ببیند اما برای اینکه به این رویا دست یابد ابتدا باید PSG را راضی کند تا از ستاره برزیلی‌اش دست بردارد. مارکا می‌گوید مساله رئال با موضوع جذب نیمار صرفاً مالی نیست بلکه مدیران رئال قصد ندارند با الخلیفی، رئیس ثروتمند پاری سن ژرمن سرشاخ شوند چون می‌دانند این می‌تواند در بازار به ضررشان تمام شود. اما اگر PSG به فروش نیمار راضی شود، مارکا می‌گوید فلورنتینو پرز حاضر است در جا 250 میلیون یورو برای خرید او پرداخت کند چرا که پرز شخصاً علاقه بسیار زیادی به حضور نیمار در برنابئو دارد.

 

دیدگاه‌ها