کد خبر : 1610706 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 10:28 | 80.5K بازدید | 0 دیدگاه

رای دیدار سپاهان - استقلال صادر شد

کمیته انضباطی بعد از بررسی پرونده های تخلفات صورت گرفته در بازی های لیگ برتر آراء خود را صادر کرد که بیشتر آراء صادره دربرگیرنده جرایم نقدی است و این سیاستی است که همیشه کمیته انضباطی داشته است.

رای دیدار سپاهان - استقلال صادر شد

به گزارش "ورزش سه"، سایت فدراسیون فوتبال در این باره می نویسد: در دیدار تیم های استقلال و نساجی مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر از سوی رضا مرتضی زاده، مربی نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و عدم رفتار مناسب که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد. هم چنین تیم نساجی مازندران به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تیم استقلال تهران نیز به دلیل فحاشی تماشاگران به تیم مقابل باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت نماید.

 

در دیدار تیم های سپاهان و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفانی مبنی بر استفاده از شعارهای موهن و مواد محترقه به داخل زمین صورت گرفت. این تیم به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم استقلال تهران نیز به دلیل استفاده تماشاگرانش از شعارهای موهن باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ضمنا پرونده در خصوص رسیدگی به تخلف علیرضا مصلحی یکی از عکاسان این دیدار مفتوح است.

 

 هم چنین فرهاد کوچک زاده، سرپرست تیم نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری در قبال مسئولان مسابقه در دیدار تیمش برابر پدیده مشهد در هفته بیست و ششم لیگ برتر به توبیخ کتبی محکوم شد.

دیدگاه‌ها