کد خبر : 1610611 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 18:32 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: هر اتفاقی می تواند قهرمان را عوض کند

پپ گواردیولا، در آخرین کنفرانس مطبوعاتی این فصل لیگ جزیره حاضر شد.

گواردیولا: هر اتفاقی می تواند قهرمان را عوض کند

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی در دیدار یکشنبه برابر برایتون به منزله دومین قهرمانی متوالی سیتیزن ها در کورسی نفسگیر برابر لیورپول خواهد بود. گواردیولا مدعی شد هر اتفاقی ممکن است در دیدار مقابل برایتون رخ دهد و تمام تمرکز تیمش تنها باید روی کسب برتری در این دیدار تعیین کننده باشد.

 

هفته فوق العاده فوتبال انگلیس: "هر دو بازی نیمه نهایی باورنکردنی بود و ما در مقابل لستر موفق به کسب یک پیروزی مهم شدیم. داشتن چهار فینالیست اروپایی برای فوتبال انگلیس فوق العاده خوب است و من به آنها تبریک می گویم."

 

برنامه ریزی دیدار برابر برایتون: "صادقانه نمی دانم. اگر بتوانیم گل اول را به ثمر برسانیم، خوشحال خواهم شد اما برایتون را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و می دانیم که آنها چگونه دفاع می کنند. من می دانم شرایط دشوار است اما ما باید فقط بر روی بازی تمرکز کنیم.

 

1401774

 

ممکن است برایتون مثل بسیاری از دیدارها نمایشی مبتنی بر ضدحملات و تلاش برای استفاده از ضربات ایستگاهی ارائه دهد و یا شاید در خانه هجومی تر بازی کند، اما سیتی برای هر دو سبک بازی آماده است.

 

بودن در کورس قهرمانی برای دومین سال افتخارآمیز است. ما 13 بازی متوالی پیروز شدیم و باید یک بار دیگر این کار را تکرار کنیم و این تنها وظیفه ماست. من شرایط تیم را آرام می بینم، ما خوب تمرین می کنیم و لبخند می زنیم و به طور کامل روی جلسات تمرینی تمرکز می کنیم.

 

هر اتفاقی می تواند در بازی فوتبال رخ دهد و یک اشتباه از طرف ما و یا یک عملکرد فوق العاده از حریف، یک اشتباه از داور می تواند رقم زننده قهرمان این فصل باشد و به همین دلیل ما باید در تمام جنبه هایی که در این سه سال گذشته با آن کار می کنیم دقیق تر باشیم و سعی کنیم در دیدار مقابل برایتون پیروز شویم."

 

شرایط مصدومان: "کوین دی بروین در دو روز گذشته در بخشی از تمرینات حضور داشته و می تواند در دیدار برابر برایتون حضور داشته باشد اما فرناندینیو از لیست ما خارج است."

دیدگاه‌ها