کد خبر : 1610603 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 18:00 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

احمد نورالهی و شرایط مبهم در مقابل ماشین سازی؛

بازگشت شماره 8 پرسپولیس به پست غیرتخصصی؟!

احمد نوراللهی ستاره تیم پرسپولیس پس از یک بازی حضور در پست هافبک دفاعی، در مقابل ماشین سازی احتمالا هافبک راست خواهد بود.

بازگشت شماره 8 پرسپولیس به پست غیرتخصصی؟!

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی این فصل جزو بهترین بازیکنان تیم پرسپولیس تهران بوده و توانسته نمایش های بسیار خوبی را از خود نشان دهد. عملکرد این بازیکن به حدی خوب بود که حتی مورد توجه کارلوس کی روش نیز قرار گرفت و به پیراهن تیم ملی نیز رسید. نکته جالب این است که ستاره شماره هشت تیم پرسپولیس در پست غیر تخصصی توانسته این عملکرد را از خود نشان دهد و همین موضوع ارزش کار این بازیکن خوش تکنیک و شوت زن را بالا می برد.

نوراللهی در فصول قبل اغلب به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته می شد اما فوتبال رو به جلو، تکنیک بالا و قدرت حمل توپ این بازیکن سبب شد تا برانکو او را در پست های هجومی استفاده کند و هافبک قرمزها نیز نشان داد که می تواند مهره موثری در ترکیب تیم پرسپولیس باشد.

 

با این حال وی در بازی قبلی پرسپولیس برابر پاختاکور عملا در پست هافبک دفاعی به میدان رفت و کمتر پیش آمد که در زمین تیم ازبکستانی حضور داشته باشد. البته هافبک دفاعی اصلی سرخ ها در آن مسابقه کمال کامیابی نیا بود اما به هر حال نوراللهی نیز به مراتب دفاعی تر ظاهر شد.

اما این بار پرسپولیس در مقابل ماشین سازی قرار می گیرد و برانکو به دنبال نمایش هجومی و بردی دل چسب است تا هواداران نتایج تلخ در آسیا را فراموش کنند. باتوجه به این اتفاق هم بعید است سرمربی پرسپولیس تیمش را با آرایش خطی در خط میانی به زمین بفرستد. بنابراین کمال کامیابی نیا تنها هافبک دفاعی سرخپوشان خواهد بود و اگر نوراللهی در زمین حاضر شود، به عنوان هافبک راست استفاده خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها