کد خبر : 1610599 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 17:40 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

سه جام در جم، تهران و اصفهان

رونمایی از جام طلایی لیگ برتر (عکس)

مسئولان سازمان لیگ از جام طلایی قهرمانی لیگ برتر رونمایی کردند که قرار است در سه استادیوم از آن رونمایی شود و در نهایت به تیم قهرمان اهدا شود.

رونمایی از جام طلایی لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، غیبت رضا مهاجری و فیروز کریمی در کنفرانس مطبوعاتی کافی بود که باعث شود خبرنگاران و عکاسان حاضر در سازمان لیگ بعد از اتمام کنفرانس مطبوعاتی برانکو به اتاق مدیر روابط عمومی رفته و جست و جوی زیادی را در مورد کاپ قهرمانی و نحوه اهدا آن به تیم قهرمان انجام دادند.


از ساعت 21:30 شنبه هفته بیست و نهم به صورت همزمان برگزار و مسابقات مهمی در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با ماشین سازی بازی می‌کند و به دنبال این است با شکست حریف تبریزی خود و البته لغزش سپاهان مقابل پدیده، قهرمانی لیگ برتر را قطعی کند. از طرفی دیگر سپاهان هدفی جز شکست پدیده و زنده نگه داشتن شانس برای قهرمانی در لیگ برتر نخواهد داشت. هر چند که شاگردان یحیی گل محمدی هم به دنبال این هستند تا با حمایت هواداران دومین مدعی قهرمانی را نیز متوقف کرده و سهمیه آسیایی را به دست آورند. آبی پوشان تهرانی هم با سفر به آبادان با صنعت نفت بازی می‌کنند. تیمی که شانس کمتری نسبت به باقی رقبا برای قهرمانی دارد اما با امید کار خود را تا آخر دنبال می‌کند و در انتظار کوچک ترین لغزش از سوی دو رقیب دیگر خود خواهد بود.

 

1404944

 


با توجه به اینکه احتمال قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در پایان بازی فردا وجود دارد، سازمان لیگ می‌توانست مقدمات جشن قهرمانی را در آخرین دیدار خانگی سرخپوشان فراهم کند اما همه چیز را به هفته آخر موکول کرد. وقتی دلیل این کار را از بهمنی پرسیدیم او در جواب گفت: ما اگر این کار را انجام می‌دادیم برخی شائبه‌ها به وجود می‌آمد که سازمان لیگ از قبل می‎‌دانسته که چه تیمی قهرمان می‌شود و به همین دلیل کارها را از پیش انجام داده است. اما حالا همه چیز به صورت مساوی انجام می‌شود.

 

1404942

 

1404946

 


طبق شنیده‌ها سه جام قهرمانی برای هفته آخر مسابقات لیگ برتر تهیه شده است. در صورت اینکه تکلیف قهرمان به هفته آخر کشیده شود، سازمان لیگ در ورزشگاه آزادی، نقش جهان و تختی جم از این جام طلایی رونمایی می‌کند تا در صورت قهرمانی استقلال، سپاهان و یا پرسپولیس به آن‌ها اهدا کند. جامی که از دو سال گذشته با شکل و شمایل جدید در اختیار تیم قهرمان قرار می‌گیرد. این نماد طلایی الهام گرفته از سربازان قدیمی ایرانی است که با دو سپر از نماد لیگ برتر (که مربوط به خلیج فارس است) حفاظت کرده و از پشت به یکدیگر وصل می‌شود.

 

1404943

 


هم چنین بهمنی، از مدال قهرمانی که به اعضای تیم اهدا می‌شود نیز رونمایی کرد. مدالی دایره شکل که پشت آن به انگلیسی و روی آن با زبان فارسی هجدهمین دوره لیگ برتر هک شده است. البته تا به اینجا بندی برای آن‌ها تعبیه نشده است تا تکلیف قهرمان مشخص شود. در صورت قهرمانی سپاهان مدال‌ها با بندی زرد و ‌هم‌چنین با قهرمان شدن پرسپولیس و استقلال مدال‌ها با رنگی قرمز یا آبی به بازیکنان و مربیان تقدیم می‌شود.

دیدگاه‌ها